Open 3 keer is scheepsrecht.. ik ben het zat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blarak

Legend
Blarak
Blarak ✔
Legend
4 apr 2015
2
1
62
Vandaag kom ik online en voor de 3de keer heb ik een problem/bug.. heb er echt genoeg van en deze keer hoop ik dat iemand het hersteld

Probleem 1: (oud)
Spawners kunnen wel op de markt gezet worden. Resultaat, ze verdwijnen. 15 spawners weg.
Compensatie wordt beloofd door Remy, nooit wat gezien maar boeiend.

Probleem 2: Afgelopen vrijdag.
Survival1 crasht als ik de server join. na 2 dagen niet gespeeld te hebben wordt mijn inventory gewist om het problem te verhelpen. Volledig geenchante dia gear weg inc god weet wat ik bijheb.
Geen problem. Remy heft me goed geholpen, ben blij dat ik weer kan spelen.

Probleem 3: (gisteravond/nu/de druppel)
Ik ben aan het bouwen. Wil mijn dia blocks gebruiken als versiering. Maak een aparte claim voor mezelf zodat niemand ze kan stelen. Server crasht, blokken minen gaat niet goed, plaatsen wel. Zo leek het teminste.
Kom ik vandaag online. blokken nooit geplaatst, alles wat ik uit kisten heb gehaald weg. 64 diamond blocks.

Nu wil ik echt niet klagen, maar mn speelplezier is zo echt 0 komma 0.
Moet ik nu echt bang zijn dat alles wat ik doe zomaar kan verdwijnen?
zou het echt heel erg waarderen als iemand/mod/admin me een stack diamond blocks op wil sturen want ondanks dat ik ze ze terug kan kopen, voel ik me gewoon 3x hard genaaid.
 
  • Like
Reactions: Stevenn

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
Probleem 1: (oud)
Compensatie wordt beloofd door Remy, nooit wat gezien maar boeiend.

Probleem 2: Afgelopen vrijdag.
Geen problem. Remy heft me goed geholpen, ben blij dat ik weer kan spelen.

Probleem 3: (gisteravond/nu/de druppel)
voel ik me gewoon 3x hard genaaid.

Lel mucho ?

je vind het 2x geen probleem en dan als je weer ergens tegen aan loopt dan staat het meest dierbare ineens in brand ?

snap je frustratie wel alleen dat je .. nja dit ^
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
al een paar spelers geholpen met het terug halen van de blocks. Dat is geen probleem. Inventory is wat lastiger daar zal je op moeten wachten aan gezien ik zelf geen idee heb hoe dat het beste te doen. We hebben nou eenmaal de laatste wat issues met survival1. We zijn druk bezig het probleem te achterhalen. En met de examen tijd waarin zowel de owner als de admins het enorm druk hebben vragen we gewoon wat meer gedult van de spelers in de tijd dat het kost dit af te handelen.

Dat de market problemen geeft met spawners is aleen tijdje bekent. Echter een oplossing ligt in de handen van de plugin maker. We kunnen de market uitzetten maar dat betekent dat je helemaal niks kunt verkopen. Tevens is het gevolg dat we dan helemaal niks kunnen terug vinden in de logs. Enige oplossing voor nu is of niks verkopen of vastleggen wat je er op zet zodat mocht het verdwijnen we het gemakkelijk kunnen controleren en herstellen, zeker als tijdstippen er bij staan.

Zoals ik zie heeft remymine de moeite genomen ondanks zijn drukke schema om je te helpen bij de vorige problemen. Vind het dan erg jammer dat je nu je toevallig een nieuw probleem hebt zo te keer gaat. Vind ik persoonlijk beetje respectloos.
 

Blarak

Legend
Blarak
Blarak ✔
Legend
4 apr 2015
2
1
62
Hoi Branolia en de andere mensen die reageren.

Ik bedoel het absoluut niet respectloos. Ik weet hoeveel tijd en moeite zoiets kost.
Het is alleen erg vervelend als je na een lange dag/week wil ontspannen en dingen gaan niet helemaal goed.
Er zit dan ook redelijk wat frustratie in mijn post.

Probleem met de markt is overigens ook opgelost door spawners verkopen te blocken.
Als ik dan hard gewerkt heb om tokens te verzamelen en ik verlies binnen 1 week al mn gear en een stack diamonds dan doet dat toch een beetje pijn. 15 spawners koste me niet zoveel, maar diamond en geode gear is duur om te vervangen
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het verdwijnen komt door de survival crashes. Oorzaak onduidelijk. Mogelijk een corrupted chunk, ben deze aan het opsporen, maar probleem leidt naar meerdere chunks, dat is onwaarschijnlijk dat dat het geval is, dus zit het probleem waarschijnlijk dieper genesteld.
Diamond blocks kunnen altijd teruggegeven worden, enige wat nodig is zijn de coordinaten van de kisten waar de ontbrekende items in zaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.