27 december haunted mega update!

Status
Niet open voor verdere reacties.
The Haunted Network gaat binnenkort een grote update krijgen. Wij zullen daardoor vrijdag 26 december gesloten zijn en zullen op zaterdag 27 december om 17:00 heropenen. Jullie zullen een geheel vernieuwd Haunted zien.

Het volgende staat te gebeuren bij de Haunted Mega Update op 27 december.
  • Geheel nieuwe lobby met bijbehorende nieuwe features!
  • 2 nieuwe paintball maps + nuketown fix!**
  • Mega Skywars server, potjes met 8 tot 12 mensen.**
  • Kitpvp 2.0, geheel vernieuwde kitpvp.
  • Mixed game mode server. Survival mode op een geheel nieuwe manier. Een resource wereld die elke dag reset, een survival plot wereld, en een pvp wereld. Deze komen bijelkaar op een centrale spawn met portals.**
  • Nether reset op skyblock.
  • Survival nieuwe spawn + mogelijk extra wereld. De huidige wereld blijft, geen reset! (schuift door naar januari, vanwege 1.8 update die verplaatst is)
  • Factions map reset. (Map+Inventory+Enderchest+McMMO)
  • Nieuwe servershops op Skyblock, Factions, Survival. Mogelijk een market zoals op Skyblock op Survival.
  • Speedrun server.**
  • OP-Prison server.
  • Prison volledig afgewerkt. (Eindelijk!)
  • Server geupdate naar echte 1.8 (nog een vraagteken!) Update, geen update naar 1.8, dit doen we in januari!
  • Capture the flag server
  • Hub systeem met 2 hubs, waarbij bij grote spelersaantallen overgeschakeld wordt naar de 2e hub waar iedereen dan in terecht komt etc. **
    • Extra (kleinere) dingen:
    • Op elke server de mooie /help pagina's
    • Aparte server voor Vote plugin, die alle votes verstuurd naar al onze servers, in plaats van die op de lobby te draaien, scheelt performance!**
    • Hungergames volledig vertaald naar NL (alle kits)**
    • Officieel bouwteam via application form op site (Dit is mogelijk al eerder dan 20 december beschikbaar!)**
    • In de hub: Speciale parcours met stats en timers, lobby menu met pets, particles en clothes of iets in die richting, unlockbaar met tokens. We willen een zo interactief mogelijke hub, met de nieuwste en unieke snufjes.
    • /chatreport heeft buiten de URL ook info staan over hoe je deze op het forum zet bij Reports.**
    • Verbeterde anti-spam, anti-scheld en anti-reclame systeem.**
a25f2c2465.jpgp

Buiten deze specifieke updates zullen er ook een hoop kleine dingen tweaked en geupdate worden die de performance van de server en het gebruiksgemak voor jullie vergroten.

Verder zullen wij af en toe wat Sneak-Peeks laten zien van de projecten waar we mee bezig zijn :)


Dus wees erbij op zaterdag 27 december! Nodig iedereen uit die je kent, dan maken we er een grote update en heropening van! Wij kunnen in ieder geval al niet wachten! :)
 
Laatste update:

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
En dat mcmno, me examens eindigen op 12december, server reset, 20eecember, dan ga ik als klein cadeautje legend vragen na de update
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik kijk het meest uit naar OP-prison en natuurlijk capture the flag!
Succes allemaal en maak er iets prachtigs van ;)
Dan kunnen we sowieso de kerstdagen doorkomen met een mooie spiksplinternieuwe server! :D
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Pool, al de dingen in me enderkist(gapples, bows, swords...) kosten in tokens meer dan +2000, das best veel en vergeet niet de'+2000'
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Artho, houd er nu maar over op. We begrijpen je, ok.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
En een zin begint ook (bijna) altijd met een hoofdletter, dit wordt echter vaak vergeten... Ik kan ook niet meer zeggen dat iedere zin die NIET met een hoofdletter begint fout is. Het zit er nu eenmaal zo ingeprint en niemand die erop let. Mij verbeteren zal niet vaak zin hebben. ;)
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
ik help nu mee met opprison en is erig gezelig en leuk maar hebben julie nog hulp nodig met andere projekten?
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Het lijkt mij verstandiger eerst opprison af te ronden en daarna pas te focussen op andere projecten.
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
de 2 dingen die ik het beste gaat vinden op de server full 1.8 en capture the flag
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
Het lijkt mij verstandiger eerst opprison af te ronden en daarna pas te focussen op andere projecten.
als je ziet hoe snel het gaat verwagt ik dat de bouw werken van opprison binen 2 a 3 weken al af zijn
 

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
69
Zwolle NL
Ik wens jullie (admins en andere harde werkers) veel sterkte en succes! Petje af voor de hoeveelheid werk die jullie verzetten.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik kan niet wachten op " The Update Of The Year " ! Word zeker en vast een volle succes ! :)
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Klinkt vet!
Kan niet wachtten voor OP-Prison :)
 

Zoagel

Niet Verified
9 mei 2014
7
8
84
Worden kits overgezet van KitPvP 1 naar 2? Ik heb bijna alle free kits op level 5, zonde van men tokens als het niet gebeurd.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ergens had ik gelezen dat je de kits blijft behouden, maar dat je ze dan niet meer lvl 5 hebt, maar lvl 3. Dit weet ik echter niet zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.