Open 12ties unban aanvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

12ties

Niet Verified
16 apr 2015
1
0
40
33
IGN: 12ties

Reden voor verbanning: Ban ontlopen (?) en blijvenhacken? (zie bijlage)

Ik ben verbannen op 22 Januari 2016 verbannen door Dauwdruppel.
Bij de reden staat dat ik mijn ban aan het ontlopen was. Ik ben al heel lang niet op Haunted geweest (ongeveer 8 maanden geleden volgens mij) dus dat is al een half jaar van de laatste keer online af. Ook heb ik nog nooit hacks gebruikt (en ik deel mijn account niet en hij is ook volgens mij ook niet gehacked). Dus ik weet niet precies wat dauwdruppel bedoelt met ''blijven hacken''. Ook snap ik niet wat dauwdruppel bedoelt met ban ontlopen. Ik weet niet eens waarvoor ik gebanned zou moeten worden, en al helemaal niet hoe ik die dan zou kunnen ontlopen?

Nou kun je natuurlijk zeggen dat ik al heel lang niet gespeeld heb en dat ik dus niet een hele waardevolle speler ben voor de server. Dus waarom zou je de moeite nemen om me te unbannen. Ik begrijp dat wel, want ik heb sinds vandaag pas door dat ik überhaupt verbannnen ben. Maar ik wilde een nieuwe skyblock gaan starten, en aangezien de vorige server waarop ik dat deed niet erg betrouwbaar was, koos ik voor deze server. (op de andere ben ik al 2 keer mijn skyblock kwijt geraakt).

Gr. Ties
 

Bijlagen

  • 2016-04-18_17.25.03.png
    2016-04-18_17.25.03.png
    880 KB · Bekeken: 147
Status
Niet open voor verdere reacties.