Opgelost 1.8 mixed bugs!

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
23
www.youtube.com
Hallo
Toen ik vandaag op mixed wilde spelen kon dat niet omdat, ik op 1.7.5 zat. :p Dus ging ik naar 1.8 en het eerste dat me op viel was dat de Vriendelijke mobs bij de /warp mobspawners niet meer gehit konden worden ook kon ik geen gebruik maken van de Enchantment table en Anvils bij de Spawn, is dit gedaan met opzet of is dit een live beta updat bugg?

Wat mij ook opviel was dat ik Trapped chests kon openen op ander plots en kon ook de Enchantment table gebruiken (dit moet snel gefixed worden want, anders maken mensen er misbruik van).

Dit is niet echt een bug maar, ik vroeg me af of er Villager Spawn eggs in de Spawnshop kunnen komen want, ik zou heel graag villagers op mijn plot willen hebben en helaas kan dat op dit moment niet, zou dit erin kunnen worden geplaats of gaat dat niet?

Weet jij nog meer bugs of andere dingen waarvan jij denkt dat het niet helemaal klopt? Zet dan een reactie hieronder. ;)
Laat ook een reactie achter of je de 1.8 update van Mixed leuk of niet zo leuk vind. :D

~TheQpowerrr
 
Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Die dingen zijn niet raar, die zijn logisch aangezien het een live beta is :P
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
en nog iets over de tpa, als je /tpa naam doet, krijgt die ene persoon dat het krijgt het bericht : naam wil u teleporten, en als je tpahere doet, is het, naam wilt naar jou toe teleporten ;p
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
die trapped chests hadden exact hetzelfde probleem bij miners, maar dat is fixed, dus dat kan best snel fixed worden ;p
 

morris

Niet Verified
28 sep 2014
1
0
28
21
Ja klopt tpa werkt niet miss zit de plugin er nog niet compleet in????
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
en nog iets over de tpa, als je /tpa naam doet, krijgt die ene persoon dat het krijgt het bericht : naam wil u teleporten, en als je tpahere doet, is het, naam wilt naar jou toe teleporten ;p

die bug is bekend, heb ik maaanden geleden al gereport, en zou gefixed zijn zei remy :D haha, die luiwammes :p


(voor de mensen die Ryans post niet snapten; de messages die de ontvangende speler krijgt als men /TPA of /TPAHERE doet zijn omgewisseld)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
tpa command fixed. Zal ook even de meldingen verwisselen.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Fixed /tpa message op mixed :) Later ook op alle andere servers als deze updaten.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Enchanttable/trappedchest/trapdoor/fencegates nu ook protected!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.