1.10 glitch

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
29
4
79
beste mods/admins

door de 1.10 glitch is onze claim verdwenen en heeft iemand anders het geclaimed en heeft alles gegrieft en daarna ons weer getrust!

plz laat het rollbacken want hier kunnen wij niks aan doen en willen graag dat het herstelt wordt want wij vinden dit oneerlijk door het uppen van de server van 1.9 naar 1.10

overigens is de wereld van survival niet 1.10 maar 1.9 ook de nether is nog 1.9 is het een idee om overnieuw te beginnen met helemaal niks dat deze wereld weggaat en eer een nieuwe wereld komt

ik hoop dat het wordt verholpen

mijn MCnaam: KevinSmit_NL
MCnaam van mijn mede claimgenoot: StefanSmit (nu claimeigenaar)
gegrieft door: Drumkid2001

groet,
Kevin
 

StefanSmit

Niet Verified
3 aug 2015
15
1
54
Inderdaad, wij zijn nu gegrieft omdat de server was geglitched, we zijn als het goed is gister gegrieft omdat de claim eerst van een vriend van ons was, en die claim dus weg was gegaan, en gister was dit nog niet gegrieft, graag zo snel mogelijk een antwoord van een mod/admin, voordat het te lang geleden is om te rollbacken.
 

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
29
4
79
iidd ik hoop dat het snel verholpen is. stel het kan niet gerollbacked worden dan gaan we voor het idee voor de nieuwe wereld
 

Kevinbes

Supreme
kevinbes
kevinbes ✔
Supreme
13 mrt 2016
14
1
117
22
Dus jij wilt dat de hele server weer word gereset als je niks word gerollbackd?
 

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
29
4
79
nee dat wil ik niet ik zeg alleen dat de wereld nog 1.9 is dus het uppen naar 1.10 is nu overbodig ik wil alleen dat onze claim wordt gerollbacked niet de hele wereld maar de wereld naar 1.10 uppen is wel handig en dan iedereen opnieuw laten beginnen is dan eerlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.