☺update : the haunted magazine info

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Hey,

Na vele positieve reacties heb ik besloten The Haunted Magazine voort te zetten. Bij deze heet ik @Dudejandelzak welkom en congratzzz als redactielid. Hij zal dit magazine samen met mij gaan runnen.
Samen hebben wij na zitten denken en we hebben, naast de site waarmee we het magazine maken, een website hebben opgezet. Via deze website kun je :

× Inzenden
Onder het kopje 'inzenden' kun je iets insturen voor het magazine. Je zult zien dat het aantal rubrieken zal groeien naarmate het magazine vaker is uitgekomen en meer reacties zijn gegeven.

× Solliciteren
Onder het knopje 'Over THM' kun je solliciteren. Je kunt aangeven of je full-medewerker of part-medewerker wilt zijn. Dat houdt dus in dat je een keuze moet maken tussen : ik wil in ieder magazine een pagina of ik wil af en toe een pagina. Voor de functies, lees even lekker verder.

Klik hier om naar de website te gaan.

Sollicitatie via forum :

Niet iedereen kijkt op de site, vandaar dat we er ook voor gekozen hebben via deze forumpost/conversatie reacties te ontvangen. Dit kan naar mij of @Dudejandelzak . Je mag ook een e-mailtje naar mij sturen, als je dat prettiger vindt : pandabeertjemara@gmail.com.

× Inzenden via forum
Je kunt iets inzenden door te reageren op deze post/conversatie te starten met mij of @Dudejandelzak , ook mailen is een optie. Het adres is hierboven benoemd. Tot nu toe kun je iets inzenden voor :

Genânte momentje - Heb jij iets genânts meegemaakt? Deel het met ons.
Koopjeswand - Heb jij items in de aanbieding, maar geen zin om een SignShop te maken of een veiling te starten, wij bieden het voor je aan!
Mall Check - Ben jij al zo lang opzoek naar dat bepaalde item, maar kan je hem nergens vinden? Wij gaan voor jou op pad en zoeken voor de laagste prijs : vergelijking in shops.
My Story - Wilde jij al zo lang iets vertellen? Durfde je dit niet of had je er geen mogelijkheid voor? Dan is dit jouw kans. Schrijf een kort stukje tekst over wat jij zou willen vertellen aan de lezers en wie weet mailen wij jou terug. Stuur een e-mail naar mij : pandabeertjemara@gmail.com
Post - Wil jij een berichtje sturen aan het magazine? De virtuele postbode brengt het bij ons langs.
Question & Answer - Dringende vraag? Of wil je iets heel graag weten van een bepaalde persoon? Stuur je vraag dan in.
Reclame - Natuurlijk willen wij ook wel eens reclame maken voor jouw project/bouwwerk. Dit wordt natuurlijk eerst vooraf gekeurd.
Survivaltips - Alleen de beste en dapperste Haunters overleven de Survivalserver.. wij hebben tips hoe jij het best kunt overleven.
Zomaar - Wil je iets leuks, liefs, geks zeggen? Dat kan! Stuur je berichtje in, en wie weet lees je het de volgende keer terug in THM.
Zonnetje in huis - Wie mag er van jou wel een keertje flink verrast worden? Geef hem/haar dan nu op en vertel ons waarom deze persoon een schouderklopje verdient.


Wij hebben nodig :
Jouw minecraftnaam (mag ook anoniem) :
Voor welke rubriek wil je iets insturen :
Jouw verhaal :

× Sollicitatie via forum
Je kunt ook via hier solliciteren voor de onderstaande functies :

- Reporters/verslaggevers --> Vind jij het leuk om verslag te doen over dingen die in de server gebeuren en/of plaats vinden (dropparty's/feesten), twijfel niet en meld je aan.
- Tekenaars --> Ben jij goed in pixelen en wil jij graag je creativiteit kwijt? Join the club en verras ons.
- Columnist --> Wil jij in ieder magazine een eigen column hebben? Schrijf dan hier beneden een
- Redstone-expert --> Ben jij goed met redstone en lijkt je het leuk om uitleg te geven over redstone dingen?
- Interviewer --> Vind jij het leuk om mensen te interviewen? Dan is dit de beste optie voor jou.


Wij hebben nodig :
Jouw minecraftnaam :
Jouw e-mailadres :
Voor welke functie wil je solliciteren :
Ik wil : full-medewerker* worden / part-medewerker* worden/ ik zie wel hoe het gaat lopen.

*Lees inleiding bericht.

Wanneer het volgende magazine verschijnt is nog niet duidelijk, het ligt er ook aan hoeveel Haunters er mee werken (en iets inzenden). Wellicht komen er ook quiz&winspelletjes in het magazine.

Groetjes ,

Mara&Martin
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hai Mara en Martin,
Btw mn naam past goed in jullie straatje; Maarten ^^
Dit lijkt me wel wat!
Ik stuur jullie beiden wel even 'n mailtje, zodat jullie ook mijn e-mail hebben ;)
Daar laat ik wel het één en ander horen.
Ciao!
 

Dudejandelzak

Niet Verified
30 okt 2014
9
6
59
31
Hoi Maarten!
die extra M past idd goed in het rijtje haha.
geen idee of je al een email heb gestuurd. maar ik heb nog niks ontvangen

groetjes Martin
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ciao Mara,

Misschien is het handig om een speciale conversatie te maken voor de mensen die helpen by het magazine.
Dan bedoel ik niet de mensen die dan voor 1x een stukje maken, maar echt enige vaste pagina's krygen zoals ik.
Doe er wat mee ;)

Groetjes,

Bauertje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.