Wie o wie ben ik?

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Hallo daar

Ik ben Luckie07 (mijn echte naam is) Lucas
Ik ben 22 jaar (jarig op) 18 november.
Ik woon in: in het prachtige Breda op mezelf.
Ik werk als Magazijn-medewerker bij Vindingrijk kringloopwarenhuis (in Breda :) )

Mijn Rank in de Haunted is: God ( 2 jaar geleden ofzo had ik alle ranks gehad behalve Premium)

Ik speel al een lange tijd in de HauntedMC server (Soms ook af en toe niet) Maar ik speel in de servers van de Haunted zoals in de Survival server en op prison server. En ik vind het ook leuk bij Skyblock server.
Ik ben meestal weleens rustig in de servers van Haunted. (Om me eigen dingen te bouwen en te doen.)
Ik vind het weleens leuk in de Haunted servers. En ik heb het ook reuze naar me zin.

Ik probeer ook wat leuks te typen en af en toe wat gekkigheid of grappig te zijn :P
Ik hou ook om muziek te luisteren ik luister vaak: Andre Hazes ( De enige echte die er al niet meer leeft) ook Guus meeuwis Andre van Duin. en nog veel meer. Maar ik hou ook van Remix songs.

Ik hoop jullie hierbij een leuke kennis making te hebben.
Ik zie en hoor jullie wel wat jullie ervan vinden. Als er nog vragen zijn vraag het maar gerust :)

Tot Gauw!
Mvg Lucas Aka Luckie07
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ook een echte oude Haunty :sunglasses:

Ik zou je nog een keer helpen met teamspeak, laat maar weten als je tijd/zin hebt he.