Wie is die daaannn nou toch?

Daaannn

Niet Verified
1 mei 2017
9
5
107
22
Sliedrecht
Hey haunties!

Wie o wie is die Daaannn op de server nou toch? Ik zal het je vertellen, dat ben ik!
Mijn naam is Daan. Ik ben 16 jaar oud, en op 15 mei word ik 17. Ik ben inmiddels bijna een jaar Moderator op HauntedMC, en ik heb het nog altijd naar mijn zin.
Ik volg nu de studie Applicatie Ontwikkeling op MBO niveau 4. Hierbij ontwikkel ik websites, en kleine applicaties.
Zodra ik deze opleiding heb afgerond, wil ik de HBO studie "Game Development" gaan doen.
In mijn vrije tijd ben ik ook veel bezig met programmeren, van websites, tot Minecraft plugins, noem maar op.
Hiernaast bespeel ik ook nog de saxofoon, dit doe ik inmiddels al 7 jaar, en is een grote passie van me!

Hoe ben ik op Haunted gekomen?
Ik zat met een groepje vrienden op de TeamSpeak van een andere Minecraft server, dit was ergens in februari/maart 2017 geloof ik. 1 van ons kwam met het idee om op HauntedMC te gaan, om eens mee te doen met het roleplayen voor de gein, in eerste instantie dus gewoon om een beetje te gaan klooien. Ik kwam er alleen al snel achter dat er ook Prison was, dus ik ging hier op spelen. Eigenlijk was ik hierna niet meer weg te slaan van de Prison, dit is voor mij dus de gamemode waar het allemaal begon!

Hoe ben ik Moderator geworden?
Ik zat op een dag eens op de forums rond te gluren, en ik zag een sollicitatie topic staan voor Prison Moderator. Hey, dacht ik, dit is nou net de gamemode die ik altijd met plezier speel, laat ik solliciteren. En ja hoor, nog geen week later werd ik door de toenmalige Prison Manger aangesproken op Teamspeak, of hij me even kon spreken. En een half uur later, stond er ineens de "Moderator" prefix voor mijn naam. Zo snel kan het dus gaan!

Wat doe ik nu op Haunted?
Op haunted ben ik nu te vinden op bijna elke gamemode. Vaak ben ik online om gewoon gezellig te praten met mensen, of als er natuurlijk wat aan de hand is. Verder speel ik zelf survival, en bouw ik af en toe eens wat op creative. Ik zorg er voor dat mensen zich netjes gedragen, en beantwoord vragen van spelers. Ik behandel verder ook, samen met de andere staffleden, de support tickets, dus hier beantwoordt ik ook vragen van spelers, en handel ik reports af.

Mocht je nog vragen hebben, spreek me gerust eens aan, gezellig kletsen kan natuurlijk nooit kwaad!
 
  • Like
Reactions: Berenvriend