Voor de Haunties die me NOG niet kennen.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Heeeeeyyy. It's me!
Ik bijt even de spits af aangezien de server weer open gaat! Woohoo!

Sommigen zullen mij al kennen. Anderen weer niet. Daarom stel ik me even voor voor de server weer open gaat. Yay!

Dus. Mijn naam is Twana. Ik ben lang actief geweest tot ik er een tijd terug tussen uit viel :(. Ik wou weer joinen maar de server was offline "oh! Nooooo!". Maar lucky me, Remy besluit de server weer te openen "oh yeah!". So I'll be back for sure!

Ik ga nog naar school en ik studeer momenteel agro- & biotechnologie. Leuk toch? Wat diertjes knuffelen en rond rijden in een trekker. Maar dat is niet het enige. Ik ga nog naar een andere school. Ja hoor, de muziekschool. Daar klop ik met stokken op trommels. Goed geraden. Net een echte drummer (die nog veel kan leren :p). Gelukkig heb ik ook wat gevonden op me bezig te houden in de schoolvakanties. Ik ga op kamp met super coole kinders als Animator. Belgen zullen Kazou misschien wel kennen. Dat zijn namenlijk echt straffe jongerenvakanties.

Verder op mijn vrije momenten ga ik lekker gamen. Voor het slapengaan even wat lezen. Of neem ik een blad papier en teken ik wat. Ja hoor tekenen vind ik ook leuk. Of ga ik met een hoopje vrienden een feestje bouwen ergens bij iemand thuis. Of jaarlijks met een grotere groep naar Graspop . Als het dit jaar niet door zou gaan, maken we er volgend jaar een dubbel zo groot feest van!

@Datdus stelt me zo voor: "Hoi ik ben Twana ik heb geen leven en ik speel hier sinds het begin"

Well... It's true though :p. Als ik het goed heb heb ik Haunted gevonden tijdens kerst 2013.

Ik kijk er zeker naar uit op iedereen te leren kennen online. Natuurlijk zijn vragen altijd welkom!

Groetjes
Twana
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Coole update van je eerdere stel-jezelf-voor! Je hebt het aardig druk gekregen zo lezen, veel leuke dingen om te doen!
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
@Datdus stelt me zo voor: "Hoi ik ben Twana ik heb geen leven en ik speel hier sinds het begin"

HAHAHA. Zeg dat was niet serieus. :D
 
  • Haha
Reactions: DuracellKonijn