Vakantie :d

Ga jij nog op vakantie?


  • Total voters
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

EndieDragon

Niet Verified
Heey haunties!
deze vrijdag (7 juli) ga ik op vakantie naar Kroatië :D ik ga daar natuurlijk heeel veel pizza's en pasta's eten :) Maar ik ga natuurlijk niet alleen lekker eten, ik ga ook nog zwemmen en natuurlijk zonnen en daar me verjaardag vieren (11 juli en zijn we daar net 1 dag aangekomen) en nog meer lekker eten en lezen (met alle boeken die ik heb gekregen moet dat wel lukken) ;)

Ik ga dus (zoals je net hebt gelezen) een hele leuke vakantie krijgen, maar gaan jullie ook op vakantie? Ik zou het wel leuk vinden als je ook zet waar je naartoe gaat, zoals een tropisch eiland (ben nogal nieuwsgierig) ;)

Ik maak deze topic nu omdat ik morgen (donderdag) heel druk ben met inpakken enzov. en vrijdag gaan we weg dus ik dacht.. ik doe het nu :D
(je zal me 2 weekjes niet zien :/ 23 juli kom ik terug! :D
 
Laatste update:

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
26
Antwerpen
Wow, lijkt me heel leuk!!!

Ik heb momenteel nog een reis gepland voor in september voor 10 daagjes.
Ik ga met mijn vriendin naar Turkije (omdat zij daar nog nooit is geweest) om daar uitgebreid te kunnen ontspannen :D
 
  • Like
Reactions: EndieDragon

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ik ga eerst met het grootste deel van mijn familie (22 Mensen gaan ongeveer mee) naar Texel om daar mijn moeder & tante vijftigste verjaardag te vieren. We hebben het hele park afgeboekt voor ons alleen hahah

Daarna ga ik met mijn gezin 2 weekjes naar Oostenrijk, om precies te zijn in thierseerhof. Daar gaan we gewoon lekker wandelen en geniet van de zon :)
 
  • Like
Reactions: EndieDragon

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Ik ga ergens vlakbij de grens van België op vakantie voor 2 weken. En is kijken of ik bij een dagje stappen ,Haunted Belgen tegenkom. ;p
 
  • Like
Reactions: EndieDragon

EndieDragon

Niet Verified
Ik ga eerst met het grootste deel van mijn familie (22 Mensen gaan ongeveer mee) naar Texel om daar mijn moeder & tante vijftigste verjaardag te vieren. We hebben het hele park afgeboekt voor ons alleen hahah

Daarna ga ik met mijn gezin 2 weekjes naar Oostenrijk, om precies te zijn in thierseerhof. Daar gaan we gewoon lekker wandelen en geniet van de zon :)
Enorme bofkont haha Ik vier me verjaardag ook in de vakantie in kroatië :D
 

EndieDragon

Niet Verified
Ik reageer even op m'n topic zit nu in Kroatië hier is t lekker zonnig ;)
Heb hier ook me verjaardag gevierd niet met taart maar met appelflappen (ja hebben ze hier óók) slingers opgehangen (natte bende) af en toe veel regen en kou ( ja gebeurt hier óók) zit nu 99% van de dag in het zwembad/ de zee :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.