Geweigerd Unban

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijmen_Hermans

Niet Verified
10 jan 2016
10
0
20
22
Hallo,

Ik ben inmiddels al een paar maanden geleden gebanned...
Ik speelde altijd Prison, mijn broertje was gebanned en het waren nog maar 3 dagen en dan was hij ook ge unbanned. En toen vroeg LahSquad_ of ik gapps wou geven op miners, Daar was IzzyJong. Zij heeft waarschijnlijk mijn ip bekeken en zag dat ik op het zelfde ip dat van R4G3_Critinq. Ik werd meteen voor 6 maanden ge ip banned voor niets, Mijn vriend YouBetterRun_ is wel meteen geunbanned, Ik wil dit niet opgeven dus ik ga nog even door met vragen maar ik ben dus voor niets gebanned... ik hoop dat U er nu eindelijk ites aan kan doen want nu spelen al m'n vrienden ook Prison en ik ben lekker on nodig gebanned en mijn vriend is wel ge unbanned..

Mijn in-game naam is nu iTakeYouDown_ en het was in de tijd van de ban R4G3_Stravinq
de in-game naam van m'n broertje was R4G3_Critinq en is nu iAprixay_PvP

mvg, Thijmen en Floris Hermans
 

Thijmen_Hermans

Niet Verified
10 jan 2016
10
0
20
22
kunnen jullie graag reageren?
ipv alleen bekijken want dat weet ik of ik gwn kan stoppen...
 
Laatste update:

Thijmen_Hermans

Niet Verified
10 jan 2016
10
0
20
22
Hallo Datdus waarschijnlijk doet ze dat niet... Tot nu toe heeft ze alleen maar mijn Topics Geweigerd,

Hallo @IzzyJong ik ben erg hard aan het proberen voor een unban, Een vriend van mij, YouBetterRun_ is door dezelfde reden gebanned en is ook meteen weer geunbanned. Ik hoor ontzettend erg dat U even met mij mee leeft, Waarschijnlijk klinkt dit echt heel erg zielig en slijmend maar nu spelen al mijn vrienden weer Prison en YouBetterRun_ heeft ook meteen unban gekregen... ik vraag U echt heel erg vriendelijk om voor dat U deze Topic weigert eerst heel even wilt na denken, want ik heb niks fout gedaan,

Mvg Thijmen Hermans (iTakeYouDown_)
 

Thijmen_Hermans

Niet Verified
10 jan 2016
10
0
20
22
Ik wil ook alvast mijn excuses aanbieden voor het doorvragen van de unban maar mijn vriend heeft ook een unban gekregen

Fijne dag verder Mvg Thijmen Hermans
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Ik kan begrijpen dat dit vervelend voor je is. Helaas is het zo dat er nog een account op jouw ip staat, die jouw broertje voor ban omzeilen heeft gebruikt. Dit is strafbaar en daarom moeten jij en jouw broertje jullie ban uitzitten.
Ook heb jij al twee unban aanvragen aangevraagd, maar die zijn net zoals deze afgewezen.

Mvg, IzzyJong
 
Status
Niet open voor verdere reacties.