Lobby Uit de oude doos, komt er iemand tevoorschijn

Riann3

Niet Verified
Hoii allemaal,

Ik krijg dus al een tijdje mailtjes over hauntedmc. Het logo is herkenbaar, maar ik ben compleet kwijt met wie ik hier nou speelde. Of wanneer ik op HauntedMC speelde. Ik zou graag jullie hulp willen vragen om mijn geheugen op te frissen :’).

Mijn naam is Riann3 op minecraft. Ik ben momenteel 23 jaar en volg alweer mijn tweede opleiding voor Social work. Ken jij mij nou en weet je nog een leuke herinnering? Laat me het weten.

Ik hoop dat dit onder de goede post zit. Het is een beetje kennismaken met herinneringen die ik ben vergeten :’).

Groetjes,
Riann3
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
Ja ik ken jou nog wel :P, volgens mij woon je vrij dichtbij mij en mijn gezin.
 

Miesnee

God
Miesnee
Miesnee ✔
God
25 mrt 2021
11
0
123
Zwolle
Hi Riann3!

Wat je misschien op weg kan helpen: weet je nog welke gamemode je eerder altijd speelde? Er zijn allerlei verschillende voorbij gekomen in die jaren tijd, waaronder Mixed, Prison, Miners en Skyblock.

Eerder was het topic ”Stel jezelf voor” ook populair. Als je enig idee hebt rond welke tijd je gespeeld hebt, kun je mogelijk topics terugvinden van medespelers.

Hopelijk kun je wat meer vinden en kom je anderen tegen! Succes.


Groetjeess!
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
voor zover ik weet speelde ze survival en ze heb bij mij en stuyv etc in factions meegespeeld
Rianne misschien moet je gewoon ff onze discord joinen daar word over van alles en nog wat gekletst
 

Vinniiee

Supreme
Vinniiee
Vinniiee ✔
Supreme
21 sep 2013
10
4
169
24
Nederland
Ik kan je nog wel een beetje herinneren, misschien als mijn profielnaam of Nummertjes.
Speel je weer? :smile: