Survival Season One

Vinniiee

Supreme
Vinniiee
Vinniiee ✔
Supreme
21 sep 2013
11
6
179
26
Nederland
Survival Season One
Wat houdt het in?
Een bepaalde periode waarbij er een aparte (hardcore, ofwel beperkte levens) survival wereld opgezet wordt met bepaalde challenges die gehaald moeten worden en je rewards voor kan verdienen.

Wat als iemand zijn levens op zijn?
Misschien is het een idee, om de economie van de normale survival een beetje op schop te helpen, om mensen x aantal levens te kunnen laten kopen.
Dit geeft mensen ook wat meer doel in survival om meer tokens te verdienen.

Welke challenges zijn er?
Deze challenges variëren van bijvoorbeeld x uur online zijn of een bepaalde farm maken en daaruit x aantal stacks te krijgen.

Wat krijg je als rewards van de challenges?
De keuze is reuze (Claimblocks, Tokens, Crate keys, Cosmetics, x levens voor volgens seizoen), maar deze laten we aan de staff over.

dit idee werd mede geïnspireerd door DukeHedgehog

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.752
1.842
425
29
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hi Vinnie (&Duke),

Thanks voor dit gave idee!

Ik denk dat het zeker potentie heeft om een ander type survival (naast de bestaande) te verkennen. Op de huidige survival zijn we op dit moment nog druk bezig met het realiseren van de dungeons en ander type mob arenas (coming soon!). We kunnen wel binnenkort eens kijken of het toevoegen van meer challenges/achievements waarmee je rewards kunt verdienen mogelijk is. De vorm die je aandraagt moet ik nog eens goed over nadenken. Ik denk dat meerdere spelwerelden survival misschien iets te complex maken... Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar iets binnen de huidige werelden of evt. in dungeon vorm.

Als je meer ideeën over mogelijke uitwerkingen hebt, laat het vooral weten. Wellicht nemen we niet het complete idee over, maar kunnen er altijd interessante stukjes uit worden gepakt voor nieuwe content!

Groetjes,
Remy