Survival, factions, miners, prison, mixed

Status
Niet open voor verdere reacties.

LedoGaming

Niet Verified
6 aug 2015
1
0
25
Hallo iedereen, ik ben nieuw in deze server en wil graag een Survival server starten.
Ik zoek naar een survival gamemode met een economisch systeem en waar niks van verwijderd wordt als de persoon actief is. Ook wil ik vragen of de gamemodes bepaalde valuta/punten delen met elkaar.

Ik zit al een tijdje op de forum te zoeken, maar ik kan niet vinden wat nou het verschil is tussen een aantal gamemodes(misschien ben ik blind ^^):

~Survival
~Factions
~Miners (
~Prison
~Mixed

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand het mij kan uitleggen of dat ik de juiste richting wordt opgestuurd :)
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
survival: Is een gamemode dat in 3 delen is gesplitst Hell (hard) medival (tussen in normaal) heaven (easy) het is de bedoeling dat je zo lang mogelijk overleeft en spullen te verzamelen. Die je goed kan gebruiken om tools, huisjes,... Te bouwen/maken.

factions: Is een pvp server waar jij moet bewijzen dat jou faction de beste is. Door te pvpen andermans bases raiden. En er voor dat jou faction het sterkst is.

miners: Vraag dat niet aan mij :p maybe @Stevenn was als eerste Free :p

prison: Van @walk3n_fridge kan je een betere uitleg verwachten xD

mixed: \

vul aan of verbeter wat ik fout/vergeten ben :D

Mvg
Twana
 
  • Like
Reactions: LedoGaming

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Miners: minen, je spullen verkopen, rank hoog gaan, en zo snel mogelijk de hoogste rank worden. Het is een soort Prison concept. De ranks gaan van A tot en met Z. De allerhoogste rank is Free, dan heb je het uitgespeelt zeg maar. Je hebt plots waar je kan bouwen. Je eigen huis of een opslag, dat is aan jou!

Prison: Bijna hetzelfde als Miners. Minen om rankup te gaan, zo snel mogelijk de hoogste rank worden. Ook hier heb je plots, waarop je kan bouwen.

Op Prison heb je ook nog een pvp zone, maar dat merk je vanzelf wel als je uit de eerste prison kan!

Mixed: soort van survival.
In Mixed heb je een Plotworld, resource world en pvp world volgens mij. In de resource wereld kan je spullen verzamelen, in de plot wereld kan je die spullen gebruiken (dus bouwen of iets), en pvp wereld spreekt voor zich!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.