Gesloten Spelers terug krijgen die we een lange tijd geleden verloren waren

moetten de nolstalgie(oude gamemodes) terug komen of een daily reward sisteem?

  • oude builds, gamemodes, forms en plugins

  • daily reward sisteem

  • iets anders om meer spelers online te krijgen/houden


Results are only viewable after voting.
Status
Niet open voor verdere reacties.

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
een suggestie voor de server. haal de gamemodes, plugins, formes en bouwwerken terug van 2014 en 2015 om de spelers weer terug te krijgen die weg gegaan zijn. die gamemodes hebben er namelijk voor gezorgt dat we eens de 1100 spelers hebben gehaald, of daily rewards zo als elke dag online komen en je krijgt 30 tokens en elke week online komen en je krijgt 60 tokens, in plaats van wat er nu is met 30 min 50 tokens
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
ik zie niks in het terug brengen van al die oude dingen, of daily rewards.

Die gamemodes zijn merendeel verdwenen omdat zo of niet actief waren, of niet te updaten waren en dus waarschijnlijk op de lange duur onveilig. (( oude plug-ins, etc.)). plus als ik om van een gamemode naar de ander te kunnen moet switchen naar een oudere versie van Minecraft, dus compleet opnieuw de game starten, dan ga ik liever iets anders doen.


Voor een daily reward hoef je maar een minuut ofzo per dag online te zijn, te makkelijk verdient in mijn inziens. Terwijl nu te tijd die je hier actief online bent word beloond.

Er zijn beslist betere manieren om weer mensen te trekken, en ik denk dat zodra de nieuwe survival er is er wel weer meer mensen zullen komen. ik weet dat dat voor mij een reden is waarom ik minder inlog op haunted nu
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Leuk bedacht maar... Hoe weten de mensen dat die gamemodes etc terug zijn als ze haunted hebben verwijderd? En zoals hier boven al is gemeld: de daily reward kan je al krijgen als je simpel weg online komt en hem opent. Daarna kan je gewoon weer ofline gaan. Al moet ik wel eerlijk zijn dat het geld krijgen voor x-aantal minuten online zijn ook niet bepaald handig is. Mensen gaan hierdoor gebruiken maken van illegalen afk-farms... Ook een werkende atractie kan hierbij gebruikt worden.

als ze echt nieuwe players willen trekken moet haunted dingen vernieuwen zoals de nieuwe survival server die eraan komt en meer reclame gaan maken. Des te meer mensen haunted kennen en leuk vinden, des te sneller zij hun vrienden zullen vragen om ook te joinen om mee te doen.
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
De gamemode als creative, survival1 skyblock kitpvp en miners OF prison houden en daar de aandacht op leggen en zorgen dat dat goed werkt en al het andere eruit.
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
ik zie niks in het terug brengen van al die oude dingen, of daily rewards.

Die gamemodes zijn merendeel verdwenen omdat zo of niet actief waren, of niet te updaten waren en dus waarschijnlijk op de lange duur onveilig. (( oude plug-ins, etc.)). plus als ik om van een gamemode naar de ander te kunnen moet switchen naar een oudere versie van Minecraft, dus compleet opnieuw de game starten, dan ga ik liever iets anders doen.


Voor een daily reward hoef je maar een minuut ofzo per dag online te zijn, te makkelijk verdient in mijn inziens. Terwijl nu te tijd die je hier actief online bent word beloond.

Er zijn beslist betere manieren om weer mensen te trekken, en ik denk dat zodra de nieuwe survival er is er wel weer meer mensen zullen komen. ik weet dat dat voor mij een reden is waarom ik minder inlog op haunted nu


de plugins zijn na al deze tijd natuurlijk wel eens een keer of 2/3 geupdate dus je minecraft verzie maakt niet uit dan, en ik bedoel ook plugins zo als /shop met bijnna alle items in game inplaats van /warp shop of /glist in plaats van alle servers af gaan om een bepaalde speler te zoeken. of het token systeem terug in plaats van wat er nu is dat je op elke server een andere currency hebt. en het is wel dat door die oude gamemodes we de 1100 hebben gehaald dus ze deden iets om spelers aan te trekken.
naast dat is een daily reward systeem aantrekkelijker voor nieuwe spelers om vaaker terug te komen
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
meer reklamen kan ook geen kwaad zoals de server op meerdere sites zetten waardoor je net als vroeger weer op 3 verschillende plekken kunt voten
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
vroeger waren er ook regelmatig server wide massages met dingen zo als 'kom nu naar hunger games een nieuwe game start binnenkort' of 'kom nu naar survival voor een party mine' tegenwoordig is het alleen maar reklamen en dingen die je ook al op de forms kun vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.