Gesloten Scam

Status
Niet open voor verdere reacties.

THErealLAZYguy

Niet Verified
18 sep 2014
10
0
35
28
goedemiddag Staff van HauntedMC

Ik heb op de oude prison 3 leningen afgesloten met desbetreffende personen: xCrazy_Alfy_PvP, xStrip_kat_YT en xiiRekzZ_Prixor. Die leningen zijn nog steeds niet afbetaald terwijl die dat wel al moeten zijn. In de volgende links zitten de screenshots van de leningen. Ik zou hierbij graag willen dat hun geband worden en dat ik mijn beloofde geld zou mogen.

Alvast bedankt

Mvg,THErealLAZYguy (devin vinjé)

https://gyazo.com/1b4246fcdf49aae1f5bf0458471c24a2

https://gyazo.com/1ed4bdc8ed2251b2b796162c2131493e

https://gyazo.com/ee3c3ce04da17965c91b5b72ed7a9dcf
 

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
Dit is geen scammen imo. Jij hebt een lening afgesloten met mensen. Je hebt hun het vertrouwen gegeven dat zij jou het geld terug zouden betalen. Dat ze dat tot op de dag van vandaag nog niet gedaan hebben is het risico van zulke "deals". Ik kan tevens, met jou geleverde bewijs niet achterhalen of zij inmiddels jou al terug betaald hebben, wat zou kunnen. Daarvoor gaan wij geen mensen bannen. We kunnen wel eventueel ingame bemiddelen maar maken geen belofte!
Wat vinden de anderen stafleden?
 

THErealLAZYguy

Niet Verified
18 sep 2014
10
0
35
28
Dit is geen scammen imo. Jij hebt een lening afgesloten met mensen. Je hebt hun het vertrouwen gegeven dat zij jou het geld terug zouden betalen. Dat ze dat tot op de dag van vandaag nog niet gedaan hebben is het risico van zulke "deals". Ik kan tevens, met jou geleverde bewijs niet achterhalen of zij inmiddels jou al terug betaald hebben, wat zou kunnen. Daarvoor gaan wij geen mensen bannen. We kunnen wel eventueel ingame bemiddelen maar maken geen belofte!
Wat vinden de anderen stafleden?

Ik heb voor dat ik de lening afsloot aan sommige mods gevraagd of dat scam is of ik dan mijn geld kreeg en of hun dan geband worden. Daar was hun antwoord ja het is scam ze krijgen een maand ban daarvoor en je krijgt je geld terug. Als ik dan had geweten dat er dan niks mee gedaan zou worden had ik het niet uitgeleend.
 

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
Ik heb voor dat ik de lening afsloot aan sommige mods gevraagd of dat scam is of ik dan mijn geld kreeg en of hun dan geband worden. Daar was hun antwoord ja het is scam ze krijgen een maand ban daarvoor en je krijgt je geld terug. Als ik dan had geweten dat er dan niks mee gedaan zou worden had ik het niet uitgeleend.
Bovenstaande is mijn mening!
Onderaan heb ik de andere stafleden gevraagd wat zij er van vinden!
 

Tiqrah

Verified
Tiqrah
Tiqrah ✔
Verified
6 dec 2015
98
5
142
26
Ik ben het met Nookie eens omdat ik vind dat het je eigen verantwoordelijkheid is en dit een risico is die je hebt genomen.

Gr IZixa
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
op prison valt die wel degelijk onder het kopje scam en dus is dit geldig.
omdat de currency te koop was met echt geld hebben we daar een verbod op gedaan zodat er geen scam kwam met echt geld.

hierbij is dit topic dus ook geldig en afgehandeld spelers hebben hun straff en jij je geld terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.