Pvpwars

Status
Niet open voor verdere reacties.

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Als je bij PvPwars spawnt is er bij veel maps dat er bij spawns mensen staan met full (enchcanted) dia, en dan heb je zelf maar voor de helft dia armour en een iron sword.
Hierdoor is de kans erg klein dat je zelf kunt winnen, en vaak heeft de ander zelfs een speed potion waardoor je niet weg kunt rennen en je dus gekilld wordt.

Mijn verzoek is dus:
Is het mogelijk om iets van speed 5 voor 3-5 seconden toe te voegen nadat je in een map spawnt?
Of iets van invulnerability (dat je niet gehit kunt worden :P)

Het kan namelijk erg frustrerend zijn als je net nieuw bent op PvPwars en je spawnt en wordt meteen opgejaagd terwijl de ander 3x beter armour heeft
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Als je bij PvPwars spawnt is er bij veel maps dat er bij spawns mensen staan met full (enchcanted) dia, en dan heb je zelf maar voor de helft dia armour en een iron sword.
Hierdoor is de kans erg klein dat je zelf kunt winnen, en vaak heeft de ander zelfs een speed potion waardoor je niet weg kunt rennen en je dus gekilld wordt.

Mijn verzoek is dus:
Is het mogelijk om iets van speed 5 voor 3-5 seconden toe te voegen nadat je in een map spawnt?
Of iets van invulnerability (dat je niet gehit kunt worden :p)

Het kan namelijk erg frustrerend zijn als je net nieuw bent op PvPwars en je spawnt en wordt meteen opgejaagd terwijl de ander 3x beter armour heeft
Ik snap niet hoe mensen aan zo goede armor komt
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Ik snap niet hoe mensen aan zo goede armor komt
Je hebt zo een kit voor premium+ waardoor je full dia krijgt en dan als je dood gaat kunnen ze die armour oppakken, en diamond armour die je over hebt kun je met /spawn in je enderchest doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.