Project hauntyland

Heb jij zin om te doneren of om te solliciteren op een van de jobs binnen het pretpark?

  • Ik doe niet mee met doneren en of job in het pretpar

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    3
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hey mensen,

Haunted 2.0 is er nu al een tijdje.
Ik dacht laat ik het vieren met alweer een nieuw project :p
Deze keer: Een pretpark!
Mijn vorige project, Ijspaleis (Van de winter efteling), Medieval city, sprookjes castle, en de sand castle was een groot succes dankzij
allerlei investeerders en de behulpzame bouwers die dit allemaal mogelijk gemaakt hebben en De titanic die ik jammer genoeg heb moeten uitstellen.
Dus waarom niet een nieuw project? Dit keer in een ander thema, namelijk een beetje in de disney style van: bv disneyland. Ik weet niet of dit project in haunted creative zal komen. Misschien wel in delen als mensen dat willen zien!


Maar goed, even over het pretpark.
Ik heb voor dit project nog geen naam gekozen. Ik ga het pretpark bouwen maar ik weet niet zeker of het mij gaat lukken zonder jullie hulp!
De stad komt in Survival, op een custom stukje world
Het doel van dit project is om mensen te fascineren met wat je allem kan bereiken met wat hulp van andere. (En omdat het gewoon leuk is om te doen. Het pretpark is bedoeld om te beleven, NIET om in te bouwen. Het pretpark is natuurlijk voorzien van 1 (of meerdere achtbanen) op individuele soorten(bijvoorbeeld een dive coaster.)
Ook komt er een publieke reactie bord die voor iedereen beschikbaar is. Er wordt ook voor kraampjes gezorgd. Waarbij je food kan kopen (als het lukt ook souviniers.

Afbeeldingen en bouwverslagen over de stad komen allemaal in dit topic te staan maar op dit moment moet alles nog op een rijtje worden gezet en stukken grond uitgekozen worden.

Natuurlijk wordt het pretpark verzien van majestueuze decoraties zoals fonteinen, standbeelden en monumenten. Ook komen er prachtige tuinen en misschien wel een sprookjesbos. Om het pretpark wordt ook een muur gebouwd maar dat gebeurt als alles af is om de monsters buiten te kunnen houden zodat jullie dag en nacht in de achtbanen en atracties kunnen!

Investeringen en Functies
Een goede atractie park is pas af als er allerlei functies zijn binnen de muren,
denk hierbij aan Architect, Bouwer en Directeur, technisch team, en noem zo maar op.
Alle functies hebben hun eigen werkplaats binnen het pretpark.

Nog een doel wat ik wil bereiken is dat het pretpark kan worden gebruikt als gebied voor mensen die nog geen pretpark hebben gezien of geen zin hebben om naar een pretpark te gaan.
Wordt dit doel bereikt, wordt er een monument gebouwd in de stad als aandenken voor deze geweldige mijlpaal (het monument word nadien gekozen door de haunties.)

Maar we hebben daarbij jouw hulp nodig! Doneer bouwmaterialen en/of tokens en steun dit project! Elke investeerder krijgt een mooi plekje in de Hall of Fame!
Wil jij nou investeren in dit prachtige en grote project? Laat een reactie achter of stuur mij (@bavaria500 ) en op survival2 ben ik bekend als The_GloriousWolf!
een privé berichtje of stuur mij via de server zelf een berichtje en laat weten wat je wilt doneren en hoeveel.
Waar ik vooral mee geholpen kunnen worden:
  • tokens
  • rails (allerlei soorten)
  • books en quils
  • ...
  • ...
  • ...
Ik kom even terug op het feit dat afbeeldingen en bouwverslagen later in dit topic worden gezet.
Zoals sommigen van jullie misschien weten ben ik graag met dit soort projecten bezig. En nu ik zo'n groot project heb ga ik jullie hulp nodig hebben. MAAR! Elke donateur krijgt (zoals eerder al vermeld is) een mooi plekje in de hall of fame tower!

In het pretpark gelden natuurlijk ook regels die in het begin van het park bekend worden. Breek je deze regels krijg je een waarschuwing. In totaal kun je er 2 krijgen. Bij de derde krijg je report. (Bv als je voorkruipt op andere bij een atractie zal de atractie NIET starten en heb je dat dus verkloot voor je mede spelers.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Ik doneer eigenlijk geen tokens. Maar ik wil met alle liefde mijn tijd Doneren :) Mening hauntie zal vast nog wel het waterpark en de achtbanen die ik voorheen op survival2 had gebouwd herinneren. Kom met veel plezier helpen met bouwen van attractie's ontwerpen.
 
  • Like
Reactions: The_GloriousWolf

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ik doneer eigenlijk geen tokens. Maar ik wil met alle liefde mijn tijd Doneren :) Mening hauntie zal vast nog wel het waterpark en de achtbanen die ik voorheen op survival2 had gebouwd herinneren. Kom met veel plezier helpen met bouwen van attractie's ontwerpen.
Top!
Ik zal eens kijken of ik nog wat tokens voor je heb
Tokens zijn nu niet percee nodig. (Wel handig aangezien ik niet men eigen 55K ga gebruiken maar alles ga gebruiken van de donateurs!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.