Open Op creative crash ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

WolfbitingSheep

Niet Verified
22 dec 2015
114
11
114
België, Oost-Vlaanderen
Dus,
Jammer genoeg, wanneer ik creative probeer te joinen crasht minecraft. Dit is erg vervelend voor mij aangezien ik samen bouw met iemand anders aan een project en hij dus zonder mij niet verder kan bouwen en vooral gewoon omdat creative mijn favoriete gamemode is en ik daar nu dus niet meer op kan :(
Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen.
Mvg
WolfbitingSheep
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Waarschijnlijk zit je in een corrupte chunk, maak morgen ochtend even een conversatie aan met mij dan zal ik je zoveel mogelijk proberen te helpen om eruit te komen.
 

WolfbitingSheep

Niet Verified
22 dec 2015
114
11
114
België, Oost-Vlaanderen
Dit klopt niet, ik bouw daar nu al een dag of 2 en nu pas heb ik dit probleem. Andere mensen kunnen daar ook komen alleen ik crash daar. Er is een plot daar vlak naast waarop niets staat maar waar ik wel op ben gedenyed. Ik denk dat ik net voor ik voor de eerste keer crashte daar soort van vast in zat? Ik begrijp er echt niets van. Alle andere servers werken.
Bedankt voor je reactie.
WolfbitingSheep
 

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Dit klopt niet, ik bouw daar nu al een dag of 2 en nu pas heb ik dit probleem. Andere mensen kunnen daar ook komen alleen ik crash daar. Er is een plot daar vlak naast waarop niets staat maar waar ik wel op ben gedenyed. Ik denk dat ik net voor ik voor de eerste keer crashte daar soort van vast in zat? Ik begrijp er echt niets van. Alle andere servers werken.
Bedankt voor je reactie.
WolfbitingSheep
Heb je mods of Forge?
 

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Natuurlijk kan dat, maar ik ben nu niet online.
Vanavond ben ik er wel alleen kan ik je nog geen tijd geven.

Gr. Shockerz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.