Open Nomizftw claimt de tweede account van blazingeldos te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
30
Dit is voor mij te weinig bewijs..

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
32
ik dacht dat als een persoon zelf spreekt over een tweede account, dat best wel gecontroleerd kon worden door middel van een IPcheck wat vorige keer ook gebeurd is bij xxchriskillsmc.

Chris heeft al twee accounts die allebei gebannt zijn (vorige week), hij heeft dus een geschiedenis met het breken van de regels. BlazingEldos is zoals wel bekend zou moeten zijn iemand die meervoudig de regels gebroken heeft en hiervoor bans/mutes heeft gekregen. Ik dacht dat een ipcheck kon ophelderen of nomizftw inderdaad de 2e account is van één van deze twee spelers.

maar als dit inderdaad te weinig bewijs is voor jullie om het te checken, dan zal ik wel kijken of ik zelf aan wat meer bewijs kan komen. In elk geval bedankt voor de reactie.

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
nomizftw en BlazingEldos spelen beide vanaf verschillende ip adressen. Dit doet niet weg dat de mogelijkheid bestaat dat de één bij een "vriend" inlogt met zijn gegevens! Het is niet te controleren wie er dan daadwerkelijk inlogt.
Kortom, het bewijs dat het om hetzelfde ip zou gaan, laat zien dat het 2 verschillende ip adressen zijn en dus is het legaal voor alsnog. Mits er tegenbewijs wordt geleverd!

Status
Niet open voor verdere reacties.