Open Mijn naam wordt gezien als ddos aanval!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dostojetski

Niet Verified
28 mrt 2015
2
0
25
25
ik heet op MC Dostojetski en als iemand mij add wil geven staat er dat je niet mag dreigen met DDOS aanvallen dus kan ik nergens meer bouwen. Ik zou graag willen dat jullie hier iets aan kunnen doen. En dat mijn naam niet meer als DDOS aanval wordt gezien!

Alvast Bedankt!
Dostojetski
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
ik heet op MC Dostojetski en als iemand mij add wil geven staat er dat je niet mag dreigen met DDOS aanvallen dus kan ik nergens meer bouwen. Ik zou graag willen dat jullie hier iets aan kunnen doen. En dat mijn naam niet meer als DDOS aanval wordt gezien!

Alvast Bedankt!
Dostojetski
Het komt door het stukje DOS In je naam,
Ik denk dat dit kan gefixt worden
@Datdus

Mvg
Dion
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Tja, /plotme adD DOStojetski. Chat filter. Heb ik ook vaak, als ik bijvoorbeeld: 'hij zegT IETs' wil schrijven mag dat ook niet. Hopelijk wordt het snel gefixt!
Of "AN ALbatroz"
 

Game-vortex

Niet Verified
5 feb 2016
5
0
25
26
heeft iets met de programmering van de plugin te maken denk ik. er zijn bepaalde waardes zoals striptags die spaties en dergelijke wegwerken daarom wordt voor het systeem "an albatroz" "analbatroz" en idd "add dostojetski" wordt gezien als "adddostojetski".
maar die striptag is weer nodig om echte ddos attacks tegen te gaan : de zogenaamde sql injections. dit weet ik omdat ik zelf veel met programmeren bezig ben. fixen wordt dus vanwege veiligheidskwesties moeilijk.
 

macfreek

Niet Verified
3 mrt 2016
7
1
52
www.macfreek.nl
@Game-vortex: DDOS en SQL injecties zijn iets heel anders. DDOS is het versturen van heel veel data naar een server zodat deze onwerkbaar sloom wordt, en SQL injectie is een manier om informatie in of uit een database te halen door het misbruiken van programmeerbroddelwerk :)

Ik ben zelf niet zo'n fan van dit soort chat filters: ze wekken alleen ergernis, en als iemand wil klieren in de chat, dan doet hij of zij dat toch wel.

Eens kijken of een bug report aan @remymine wat oplevert.
RFE: Disable Chat Filter.
Rationale: The Chat filter seems to give a fair amount of false positives. See the Similar Threads section in this forum. It does not provide any security (as suggested above), nor does it stop actual spammers (they'll probably just write 'b**b' instead of 'boob').
Suggested Fix: Either disable ChatFilter (or whatever plugin is used), or only match complete words rather than partial words. This can be done by moving words from the profanity to the profanityWordMatch section in the config file.

[edit: halve zin afgemaakt]
 
Laatste update:

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
@Game-vortex: DDOS en SQL injecties zijn iets heel anders. DDOS is het versturen van heel veel data naar een server zodat deze onwerkbaar sloom wordt, en SQL injectie is een manier om informatie in of uit een database te halen door het misbruiken van programmeerbroddelwerk :)

Ik ben zelf niet zo'n fan van dit soort chat filters: ze wekken alleen ergernis, en als iemand wil klieren in de chat, dan wordt dat

Eens kijken of een bug report aan @remymine wat oplevert.
RFE: Disable Chat Filter.
Rationale: The Chat filter seems to give a fair amount of false positives. See the Similar Threads section in this forum. It does not provide any security (as suggested above), nor does it stop actual spammers (they'll probably just write 'b**b' instead of 'boob').
Suggested Fix: Either disable ChatFilter (or whatever plugin is used), or only match complete words rather than partial words. This can be done by moving words from the profanity to the profanityWordMatch section in the config file.
Deze man... Heeft denk ik... Verstand van... Plugins... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.