Geen Bug Mijn iron farm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
heyhey
ik wacht nu al een dag op iron golems om in mn farm te spawnen
50 bloks verder is er nog 1 en daar zitten er 10 in en blijven spawnen
het is geclaimd door someone
het ziet er gegrieft uit
mag deze claim worden verwijderd als de speler niet meer online komt
want ik heb hier veel geld in gestoken en nu werkt ie gewoon niet

-Dion
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Screen Shot 2015-06-15 at 14.00.16.png
 

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
hey dion
Ik neem aan dat je bedoelt dat er ookal een iron golem farm is binnen 50 blocks?
wat iron farms betreft is het belangrijk dat je ver genoeg zit van en 'village'(een farm wordt gezien als village ;) )
ik persoonlijk bouw dan voor de zekerheid 100 blocks van een wooden door/village af, zo heb je de kans op de beste spawnrates.
wat je nu dus krijgt is dat wanneer jij bij je farm staat, die andere farm al jou iron dus heeft.
al dit niet het probleem is wat ik denk dat het is, is mijn vraag: hoeveel villagers zitten er in je farm?
voor een standaard farm is het het beste om er minimaal 12 te hebben.
In dit geval geldt 'hoe meer zielen hoe meer vreugd' ( wat je iron betreft XD)
Hoop dat dit het iets duidelijker heeft gemaakt ;)

-RazerForEver
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
hey dion
Ik neem aan dat je bedoelt dat er ookal een iron golem farm is binnen 50 blocks?
wat iron farms betreft is het belangrijk dat je ver genoeg zit van en 'village'(een farm wordt gezien als village ;) )
ik persoonlijk bouw dan voor de zekerheid 100 blocks van een wooden door/village af, zo heb je de kans op de beste spawnrates.
wat je nu dus krijgt is dat wanneer jij bij je farm staat, die andere farm al jou iron dus heeft.
al dit niet het probleem is wat ik denk dat het is, is mijn vraag: hoeveel villagers zitten er in je farm?
voor een standaard farm is het het beste om er minimaal 12 te hebben.
In dit geval geldt 'hoe meer zielen hoe meer vreugd' ( wat je iron betreft XD)
Hoop dat dit het iets duidelijker heeft gemaakt ;)

-RazerForEver
is het min niet 14?
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
hey dion
Ik neem aan dat je bedoelt dat er ookal een iron golem farm is binnen 50 blocks?
wat iron farms betreft is het belangrijk dat je ver genoeg zit van en 'village'(een farm wordt gezien als village ;) )
ik persoonlijk bouw dan voor de zekerheid 100 blocks van een wooden door/village af, zo heb je de kans op de beste spawnrates.
wat je nu dus krijgt is dat wanneer jij bij je farm staat, die andere farm al jou iron dus heeft.
al dit niet het probleem is wat ik denk dat het is, is mijn vraag: hoeveel villagers zitten er in je farm?
voor een standaard farm is het het beste om er minimaal 12 te hebben.
In dit geval geldt 'hoe meer zielen hoe meer vreugd' ( wat je iron betreft XD)
Hoop dat dit het iets duidelijker heeft gemaakt ;)

-RazerForEver
er zitten er rond de 18 in
 

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Ik denk eerlijk gezegt dat het probleem te maken heeft met een andere iron farm die er te dicht op zit, wanneer ik online bent, en jij bent dat ook wil ik best even kijken of het wel de juiste afmetingen/juiste afstand is ;)
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Ik denk eerlijk gezegt dat het probleem te maken heeft met een andere iron farm die er te dicht op zit, wanneer ik online bent, en jij bent dat ook wil ik best even kijken of het wel de juiste afmetingen/juiste afstand is ;)
oke ik ben de hele dag nog online :D
 

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Jan, dat heeft totaal geen zin aangezien zijn farm nu onder de farms van die andere persoon komen te 'lijden'
De game geregistreerd nu zijn farm niet/ als degene van die andere persoon.
Omdat zijn farm er niet het minimaal aantal blocks vanaf is blijven de golems in de main farms spawnen(dus niet bij hem)
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Jan, dat heeft totaal geen zin aangezien zijn farm nu onder de farms van die andere persoon komen te 'lijden'
De game geregistreerd nu zijn farm niet/ als degene van die andere persoon.
Omdat zijn farm er niet het minimaal aantal blocks vanaf is blijven de golems in de main farms spawnen(dus niet bij hem)
en ik weet ook niet wie het geclaimde heeft
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Someone is gewoon een spelersnaam met een uuid. Minimalen afstand tussen uiterste puntje van een village en dichtsbijzijnde puntje van jou iron farm moeten 100 blocks van elkaar afliggen. OOk minimaal 100 blocks tussen jou iron farm en die van anderen. Daarnaast 20 villagers want dat is het aantal volgens wiki vanaf wanneer ze gollems gaan spawnen en genoeg deuren voor die 20 villagers. Je weet dat je genoeg deuren hebt als de breeding stopt bij 21 villagers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.