Gesloten Mall verdiepingen

GeekyDanii

Supreme
GeekyDanii
GeekyDanii ✔
Supreme
18 dec 2021
13
2
72
Namens ZivaMelody:

De mall veranderen naar 1 verdieping
Reden: Iedereen vecht voor beneden shops, en niemand kijkt boven
 

RedRose0292

Bouwteam
Staff member
RedRose0292
RedRose0292 ✔
BouwTeam
6 jan 2019
50
65
167
de Apenheul
Misschien dat een oplossing hiervoor is dat wanneer je /warp mall doet je op 1 van de drie centrale plekken komt in plaats van alleen benedenverdieping.

Moet wel zeggen dat als je vaak ergens wat koopt bij die persoon je daar ook wel blijft hangen, dus hoeveel t gaat schelen geen idee.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik denk dat ook dat voornamelijk de /arm tp commando's door vaste klanten worden gebruikt inderdaad.

Maar het weghalen/afsluiten van de andere verdiepingen zorgt er denk ik voor dat de strijd om de shops beneden nog groter wordt. Dan is er geen alternatief meer voor mensen die het weinig uitmaakt waar ze zitten, waardoor ook zij geforceerd worden om te vechten voor een shop beneden.

En lijkt me sowieso goed om een buffer te houden mocht het ineens weer wat drukker worden of als diverse huidige spelers ineens besluiten een shop te willen.

Maar ik snap je punt volledig @Zivamelody
Denk dat zoals Roos zegt we daarom goed moeten kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat de andere verdiepingen ook meer gewild worden, bijvoorbeeld meerdere warp punten.
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
ik zat op de 2e verdieping en mijn shop liep daar echt goed, als je 2 keer per dag /arm tp shop18 roept :D
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik denk dat @Zivamelody bedoelde dat er een nieuwe mall komt, met 1 grote verdieping ipv 3 (Denkik)
Ik vrees dat we daar op de korte termijn niet de mankracht voor hebben om dat te doen. Op dit moment zijn we vooral druk met skyblock, 1.18 en wat andere nieuwe features voor sommige gamemodes.
Maar voor een toekomstig nieuw design zullen we daar zeker rekening mee houden