Geen Bug Kitpvp kit god

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThijsCloud

Niet Verified
1 mrt 2016
4
0
20
20
deze topic heb ik geplaatst omdat hij niet volgens de reacties duidelijk is.

als je naar KitPvP gaat en je hebt de god rank dan kan je kit god kiezen
maar met kit god ben je binnen een paar klappen doodt en wordt niet gebruikt.

ik vind persoonlijk dat er een nieuwe kit God moet komen met betere armour en swords

ideeën:
de armour van chain met protection 3
een iron sword met fire aspect 2 en sharpness 2

groeten:Mc naam _AirCloud_
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Beste ThijsCloud,
Ik ben het er niet mee eens. Kit Demon wordt op kitpvp redelijk vaak door mij persoonlijk gebruikt en velen andere Gods vinden het een prima kit. Kit Demon is een kit met zwak armor maar een goed zwaard en speed, je moet dus behendigheid krijgen in deze kit. Als je kit demon volledig upgrade heb je Protection III, sharpness IV en Fire Aspect II. Zodra je dit gaat vervangen, lijkt deze kit verschrikkelijk veel op één van de bestaande kits, maar dan veel te overpowerd waardoor het dus vrijwel onmogelijk wordt om te winnen van een God (tenzij jij een goeie pvp'er bent en die God totaal niet). Dit is mijn mening en ik vind dus niet dat het veranderd hoeft te worden!

MvG, Vipwachtwoord
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
de kits zijn beetje in balans gebracht waardoor ze niet te op zijn maar eigenlijk beetje gelijk met hun eigen kwaliteiten zoals vip hier al zegt kits moet je niet op maken maar kits moet je maken door op bv behendigheid te letten of op de kunsten van pvp zoals kit ninja kan je heel veel mensen dwars zitten door weg te rennen of achtet je aan te rennen met archer schieten axeman extra maar de kits zijn bijna allemaal in balans gebracht dus kit god heeft ook balans door het armor maar wel een goed sword waardoor je ook op de soups moet letten maar je snel mensen dood kan maken en je hebt de fire aspect als de enige in de kit van allemaal bv kit knight heeft iron armor en iron sword maar heeft geen speed ofzo waardoor die kit weer in balans is gebracht met de andere kits
hopelijk is dit duidelijk wat ik hier zeg

groetjes sneaky
 

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
ik hou me hier niet heel veel mee bezig eigenlijk met kits en zo maar als ik kitpvp speel neem ik
altijd Demon ik vind het ook een best goeie kit en aders worden Gods ook weer te strerk
ik ben het met marhtijs eens (@vipwachtwoord)

~Pand
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
De kits zijn redelijk gelijk... Maar genoeg voor een god rank!
 

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
deze topic heb ik geplaatst omdat hij niet volgens de reacties duidelijk is.

als je naar KitPvP gaat en je hebt de god rank dan kan je kit god kiezen
maar met kit god ben je binnen een paar klappen doodt en wordt niet gebruikt.

ik vind persoonlijk dat er een nieuwe kit God moet komen met betere armour en swords

ideeën:
de armour van chain met protection 3
een iron sword met fire aspect 2 en sharpness 2

groeten:Mc naam _AirCloud_


Je had geen nieuw topic hoeven te maken maar in je oorspronkelijke topic te reageren.
Ik zal je andere topic over hetzelfde "probleem" verwijderen.
 

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
deze topic heb ik geplaatst omdat hij niet volgens de reacties duidelijk is.

als je naar KitPvP gaat en je hebt de god rank dan kan je kit god kiezen
maar met kit god ben je binnen een paar klappen doodt en wordt niet gebruikt.

ik vind persoonlijk dat er een nieuwe kit God moet komen met betere armour en swords

ideeën:
de armour van chain met protection 3
een iron sword met fire aspect 2 en sharpness 2

groeten:Mc naam _AirCloud_
Je hebt van die dingen in je inventory die "Mushroom Stew" heten. Met die dingen kan jij jezelf healen... Je houd de Mushroom Stew in je hand en klikt dat op rechter muisknop, als het goed is ga je dan nogsteeds dood, maar iets minder snel :).

Neem dit niet te serieus...
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
W8, demon is een serieuze kit? Ik gebruik hem alleen om vrienden te trollen. Niks mis mee :o
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Klopt... Ik snap het probleem van die kit niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.