In de jungle.. SneekpeakN.4

RedRose0292

Bouwteam
Staff member
RedRose0292
RedRose0292 ✔
BouwTeam
6 jan 2019
50
65
167
de Apenheul
Heyy Haunties,

We zijn alweer op de helft van de, voor bijna iedereen, zomervakantie. Helaas hebben wij zelf geen vakantie en zijn gewoon lekker aan het werk. Zaydrix brengt de pizzaatjes rond en ik ben begonnen aan mijn derde schooljaar. Hierdoor liggen de prioriteiten even wat anders, maar we kunnen jullie deze week (ondanks dat we minder online zijn geweest) toch verblijden met een heerlijke post vol met kiekjes.

Lopende project(en)

We hebben nog niet zoveel van de zogenoemde farm eilanden laten zien, eigenlijk alleen de remake die twee weken geleden is begonnen en die op dit moment echt voorspoedig gaat MAAAAR ER IS MEER! Ik verklap nu al dat aan elk eiland dat er in die trant is opgesteld er een bepaald thema aan gekoppeld is, vaak is dit een bestaande mc biome, zoals de jungle, maar het kan dus ook zoals de remake een totaal ander iets zijn wat veel creativiteit vergt.

De jungle noemde ik natuurlijk al even en dat is waar we het deze week over gaan hebben. Ik vind het zelf het één van de mooiste eilanden die we hebben gemaakt, omdat er lekker veel natuur op zit en de niet zo nieuwe netherblocks zijn gebruikt (toen we het bouwde was het wel allemaal net nieuw aaaahhh).

Het eiland is eigenlijk af dus jullie krijgen gewoon lekker een preview te zien wat er te zien is. Waar het allemaal voor dient etc. wordt echt allemaal duidelijk als skyblock zelf live is, dus vooral niet in de war raken.

Als eerste dit heerlijke doorloopje, het contrast tussen het groen en blauw vind ik persoonlijk erg mooi en daarom is het ook een zeer geslaagd eiland geworden. Ook zie je aan de zijkant van het pad een klein gedeelte van het bloemenveld voor wat meer kleuren.
1628352985046.png
Ik moet daarbij ook echt zeggen dat alle eilanden een geweldige sfeer hebben als het donker is. Hieronder een screen van dezelfde plek met nachttijd.
1628353002703.png
Bij al dat groen kunnen de bloemetjes en de bijtjes dus echt niet ontbreken. De perfecte plek voor honingbijen! In dit kleine hoekje van het eiland zijn de bijen terug te vinden die heerlijke honing produceren. Ze hebben wel een knus plekje gekozen als je het mij vraagt…
1628353036010.png
Tot slot het laatste van deze week alweer! Dit is de plek waar de dieren klaar zijn voor de slacht. Het lijkt vredig, maar er wordt toch echt straks gemoord op die plek.
1628353057293.png
Daarnaast zijn wij nog opzoek naar bouwers om te helpen bij onze projecten, dus denk jij dat je binnen het team zou passen solliciteer dan via een ticket op https://hauntedmc.nl/support en wie weet bemachtig jij binnenkort dat lichtgroene tagje voor je naam.

Tot de volgende sneekpeak!

~ Het HauntedMC bouwteam