Iedereen doet het xd

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
26
Antwerpen
Hallo mede-Haunties

Ik ben Mitch
MC-naam = Marshmellow20
Leeftijd = 20 jaar
Nationaliteit = Half Belgisch/Amerikaans

Ik ben vorig jaar afgestudeerd met Organisatie-Assistentie ( Ik volgde de richting Keuken en ben nu Chef-kok in een keuken van een rusthuis) en ik heb ook een diploma Toegepaste economie (boekhouding) behaald.
Alhoewel dat mijn Nederlands nog niet perfect is aangezien ik half Amerikaans ben was ik extreem slecht in mijn Nederlandse les xD
Voorlopig woon ik alleen, al mijn zorgen liggen na zoveel jaren achter mij :D
Mijn hobby's zijn vooral zwemmen en gamen, soms lees ik wel is als ik rust wil vinden.
Ik ben hier al ongeveer 2 jaar (denk ik xD) maar ben een tijdje gestopt wegens familie problemen (daar heb ik geen last meer van) en sindsdien ben ik elke dag weer actief, vooral op Skyblock omdat ik iedereen graag help.

Persoonlijke eigenschappen?

-Eerlijk
-Vriendelijk
-Helpt graag anderen
-Doorzettingsvermogen

Natuurlijk heb ik ook mijn slechte eigenschappen, iedereen heeft ze wel is. Maar ik had hiermee vroeger extreem veel last van en moest hulp zoeken daarvoor en dat probleem is natuurlijk : Agressie.
Aangezien dat dit probleem technisch is opgelost kan ik af en toe hier een beetje last van hebben nog...

Maar hier kan ik gezellig met mijn vrienden spelen, meer vrienden ontmoeten en elkaar helpen!

Met vriendelijke groeten

Mitch

P.S. : Ik help zo graag op Skyblock dat ik zo graag mod wil zijn op Skyblock voor iedereen te kunnen helpen :D
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Je merkt er niks van dat je slecht in Nederlands was :D
 

MiningThunder

Niet Verified
29 mrt 2017
94
5
92
29
Ergens in NL
Ach Mitch, ik ben de ene dag ook beter in typen dan de andere dag. :tonguewink: En als ik deze post niet had gelezen had ik het niet eens geweten, er is inderdaad weinig te merken.