Huren voor buren, Sneakpeek N. 17

RedRose0292

Bouwteam
Staff member
RedRose0292
RedRose0292 ✔
BouwTeam
6 jan 2019
50
65
167
de Apenheul
Heyy Haunties,

Vandaag weer even een sneak vanaf handelseiland! Naast het inrichten zijn we bezig met de puntjes op de i te zetten op de andere eilanden. Zo ook het handelseiland.

Lopend(e) project(en)
Zoals jullie weten zijn de shops op handelseiland. Eerst hadden we nog wat andere ideeën voor de huisjes in het midden, maar ook deze zijn inmiddels omgezet naar huurbare playershops!

Weer helemaal in de sfeer van de rest van het eiland, alleen net even een ander kleurtje! Er zijn drie ingangen die allemaal centraal te bereiken zijn vanaf alle kanten van het eiland, een daarvan is deze:
1636222869682.png

Dit is de meest directe ingang vanaf de luchthaven.

Daarnaast vond ik dit wel een leuk kiekje bij een andere ingang. Hier zie je ook duidelijk dat de stijl hetzelfde is, maar toch wat verschilt van de rest.
1636223151911.png


Wanneer je naar binnen loopt kom je aan op een plein waar één trap naar de bovenverdiepingen leidt.

1636223232343.png


Vanaf de bovenverdieping is het een soort rotonde aan huurbare shops. Vanaf de trap kan je namelijk doorlopen in de gebouwen en kom je dus een geheel rondje lopen! Handig als je niks specifieks zoekt, maar gewoon lekker wil neuzen.

1636223288886.png


Dat je kan rondlopen wordt mogelijk door de bruggetjes die tussen de gebouwen hangen. Ook volledig in de stijl natuurlijk.

(Voor de nieuwsgierige: ik gebruik geen texturepack of shaders op de screens voor een 'realistisch' Minecraft beeld.)

Het einde komt echt steeds meer in zicht, maar we zijn er nog niet! Volgende week een update over de inrichting, aangezien we daar al een lange tijd mee bezig zijn inmiddels. Inrichten is voor mijn gevoel het meest tijdrovende klusje ooit, maar de sfeer, daar valt niet over te klagen

De sollicitaties voor bouwer zijn geopend!
DENK jij of BEN jij een persoon die goed kan bouwen en in ons team zou passen?
Solliciteer dan nu door een ticket aan te maken op https://hauntedmc.nl/support en wie weet bemachtig jij binnenkort dat lichtgroene tagje voor je naam.

Tot de volgende sneakpeek!

~ Het HauntedMC bouwteam
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
jou gaan we niet alleen resetten maar we zetten jou gelijk in de min