Hey! dat is lang geleden..

Chantalllll

God
addChant
addChant ✔
God
8 aug 2015
28
13
154
22
Noord-Holland
Hey iedereen die de tijd neemt om dit te lezen. :)

De meesten kennen mij waarschijnlijk niet echt, maar toch ben ik hier al een tijdje af en toe aanwezig.
Ik heb mezelf een tijdje geleden ook voorgesteld, namelijk op 6 April 2016 :P. ( https://www.hauntedmc.nl/forum/threads/nou-eh-ja-hoi.13488/ )
Ik ben nu dus 15, word over 23 dagen 16 jaartjes. Woeeeh!
Ik zit in de 4e klas van VMBO-TL, en ik doe Maart 2018 mijn eindexamen. Na mijn middelbare school ga ik beginnen aan mijn 4-jarige opleiding tot MBO-Verpleegkundige, waar ik heel veel zin in heb. :)
Verder noem ik mezelf vaak "LAMA" omdat ik een keer een grap maakte over dat ik iedereen die irritant deed in hun gezicht zou spugen.. ehh.. (Yep zo'n Mod was ik xD)

Ik weet niet waarom, maar Haunted blijft altijd een plekje in mijn hart houden, ookal speel ik niet veel Minecraft meer, (waardoor mijn Youtube-Account insane inactief is geworden) Moet ik toch altijd even kijken op Haunted als ik dan toch besluit om Minecraft even op te starten. (Ik kom hier pas achter NA het schrijven, maar ik heb dus op 15 Mei 2016 mijn God rank gekocht. :P

Nu wat leuke feitjes, want ik praat graag over mezelf. :)

Ik speelde een tijdje op Haunted, ik gok zelf rond zo'n 3 jaar. De eerste game die ik op Haunted speelde en die ik super leuk vond, was een soort van speedrunners over een parkour :). Mijn favoriete Haunted-Games alltime waren sowieso "Speedrunners" (Geen idee wat de naam ook alweer was) & Paintball :). Verder heb ik zo'n 2 a 3 keer geprobeerd mod te worden, en heb ik het daarna maar opgegeven ( Ik neem het niemand kwalijk want ik was ook maar 13 ). Later werd ik Moderator op NLG, waar ik bijna 2 jaar heb gezeten tot de server stopte. :P

Ik heb veel plezier in voice acting, tekenen & games spelen.

Zo, dat was het wel weer ongeveer. (Als je het zo ver gered hebt ben ik trots op je want ik heb best veel geschreven :P.)


Groetjessss,
Chantal
 

ChicChinouk

Moderator
Staff member
chicchinouk
chicchinouk ✔
Moderator
28 apr 2014
18
43
229
Rotterdam
Welkom terug ^-^ Ook gespannen voor het eindexamen? Ik raak al in paniek als ik er aan denk :tearsofjoy:
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Paintballllll. Lang niet gesproken, we moeten weer eens bijkletsen :p
 
  • Like
Reactions: xXCrimeAngelXx

Chantalllll

God
addChant
addChant ✔
God
8 aug 2015
28
13
154
22
Noord-Holland
Welkom terug ^-^ Ook gespannen voor het eindexamen? Ik raak al in paniek als ik er aan denk :tearsofjoy:
Bedankt!:relaxed:Best wel eigenlijk :tearsofjoy: Maar ik weet diep vanbinnen wel dat ik het ga halen:blush:
 
  • Like
Reactions: ChicChinouk

Chantalllll

God
addChant
addChant ✔
God
8 aug 2015
28
13
154
22
Noord-Holland
Nou je bent bijna 16 :P dan is je kans om mod te worden hier (vooral nu remy erg bezig is met aannemen XD) idd vroeger paintball was teminste leuk. En met je examen als je overal altijd al voldoende voor staat haal je het makkelijk
Hahahaha, had waarschijnlijk ook wel met iets anders te maken dan mijn leeftijd. Ik ben blij dat ik op NLG de kans kreeg om te ervaren hoe het is en nu weet ik in iedergeval wel hoe leuk ik het vind :P

Paintball was super, ik kan me nog herinneren hoe daar een grote community zat. Iedereen kende elkaar, mooie tijden. Hahaha. Ik sta voor al mijn vakken een 7+, behalve voor Duits, dat is een 6,45 (Net geen 7 afgerond). Ik heb goede hoop dat ik het ga halen :)
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Hahahaha, had waarschijnlijk ook wel met iets anders te maken dan mijn leeftijd. Ik ben blij dat ik op NLG de kans kreeg om te ervaren hoe het is en nu weet ik in iedergeval wel hoe leuk ik het vind :P

Paintball was super, ik kan me nog herinneren hoe daar een grote community zat. Iedereen kende elkaar, mooie tijden. Hahaha. Ik sta voor al mijn vakken een 7+, behalve voor Duits, dat is een 6,45 (Net geen 7 afgerond). Ik heb goede hoop dat ik het ga halen :)

Met gemak meid ;)