Gedichten wedstrijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Mag je ook voor iemand anders spelen?
Ik ben namelijk al god rank en heb niks nodig xD!
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Hallo Haunties!

Het was een spannende wedstrijd en uiteindelijk hebben 9 leden hun gedichten ingeleverd. Na de deadline hebben ik en de 2 jury leden (Zyfy en Rishinie) de gedichten beoordeelt en besloten wie de winnaar was van de gedichtenwedstrijd. We hadden op de volgende zaken gelet:

- Thema
- Creativiteit
- Zins opbouw.
- Klopt het verhaal? (Niet dat het opeens in het midden stopt).

De winnaar van de gedichtenwedstrijd is geworden............................................................

Candyboy2150!

Maar heb besloten om ook 2 troostprijzen uit te delen aan degenen die wel door waren gekomen maar uiteindelijk niet gekozen is als beste gedicht....

- mcgoldbuilder
- Dylann

Jullie krijgen 500 creative coins of een andere prijs uit 1 van de gamemodes.

Verder wil ik ook moderator Motorhom bedanken voor de motivatie en gegeven hulp! Voor de rest hebben jullie allemaal hard je best gedaan en was het lastig om een keuze te maken. Maar helaas moesten wij 1 winnaar kiezen, ik hoop dat niemand het opgeeft en blijft doorzetten! Binnenkort komt er een event aan met het thema Kerst, dus nodig je vrienden uit!

Met vriendelijke groet,

Danny
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Yeayy :), K had niet echt verwacht dat ik zou winnen omdat ik best wel slecht ben in gedichten maken
 
  • Like
Reactions: SneakyRoosjuh

SneakyRoosjuh

Niet Verified
4 jun 2017
53
11
84
19
Bah..! waar denk je dat ik uit kom?!
Hallo Haunties!

Het was een spannende wedstrijd en uiteindelijk hebben 9 leden hun gedichten ingeleverd. Na de deadline hebben ik en de 2 jury leden (Zyfy en Rishinie) de gedichten beoordeelt en besloten wie de winnaar was van de gedichtenwedstrijd. We hadden op de volgende zaken gelet:

- Thema
- Creativiteit
- Zins opbouw.
- Klopt het verhaal? (Niet dat het opeens in het midden stopt).

De winnaar van de gedichtenwedstrijd is geworden............................................................

Candyboy2150!

Maar heb besloten om ook 2 troostprijzen uit te delen aan degenen die wel door waren gekomen maar uiteindelijk niet gekozen is als beste gedicht....

- mcgoldbuilder
- Dylann

Jullie krijgen 500 creative coins of een andere prijs uit 1 van de gamemodes.

Verder wil ik ook moderator Motorhom bedanken voor de motivatie en gegeven hulp! Voor de rest hebben jullie allemaal hard je best gedaan en was het lastig om een keuze te maken. Maar helaas moesten wij 1 winnaar kiezen, ik hoop dat niemand het opgeeft en blijft doorzetten! Binnenkort komt er een event aan met het thema Kerst, dus nodig je vrienden uit!

Met vriendelijke groet,

Danny
Jaaa gefeliciteerd Timo!!
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Hoi haunties, dit is laat ja het is 2018, maar @Dennie_ wil je nog een keer zo iets organiseren? Ik vind dichten erg leuk en ik schrijf ook vaak rijmpjes :D
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dennie zat eens te denken
wat hij het forum weer zou schenken
hij zat neer en dacht diep na
toen wist hij het, ik maak ditzelfde topic na
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Mooi hoor, en deze? (Miss heb ik hem al een keer geplaatst, IDK :P):

"Wat een weertje" Zei de zon. "Ik wou dat ik altijd schijnen kon." "Er is geen wolkje aan de lucht, ook geen windje, zelfs geen zucht." "Want ik maak de mensen blij, allemaal aanbidden ze mij." "Want ze hoeven niks te betalen, ik geef ze gratis zonnestralen."
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Zal ik Dennie dan maar een berichtje sturen:
"HOE LANG GAAT DIT NOG DUREN??"
Ik wacht nu al een tijdje,
Maar het wachten tot ik kan beginnen is echt geen eitje.
Kom maar op met die gedichtenwedstrijd,
Want dat het zo lang duurt vind ik wel een eigenaardigheid.
Sorry dat ik misschien overdrijf,
Maar ik hou echt niet van olijf.
Rijmen kan ik goed,
En ik hou echt wel moed. *


*Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik gauw met die wedstrijd wil beginnen xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.