Geen Bug /fix of /repair in gamemodes!

  • Topicstarter serieus
  • Startdatum
  • Topic Volgers 7

Ben je het eens dat /fix of /repair voor 50 tokens/coins per keer moet komen?


  • Total voters
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

serieus

Guest
Beste mede-haunties,

Ik vind het tamelijk irritant om steeds naar de spawn te moeten gaan om mijn pickaxe of iets anders te repareren. Is het niet mogelijk dat iedereen de /fix of /repair command kan gebruiken en dat er dan automatisch het benodigde skycoins/tokens van je account wordt gehaald?

Stem mee als je het er mee eens bent! Of oneens :P

Greetz,
serieus
 
  • Like
Reactions: it'sme and Cas

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Ja zou een goede optie zijn.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Maaraa :( ik wil ook een creeper omdat ik 'ja' zei :( :(. :(
 
S

serieus

Guest
Nee, voor iedereen. De repair functie is op dit moment voor iedereen beschikbaar, rank of geen rank. Hierom zal dus ook iemand zonder rank het recht hebben om /repair te gebruiken in ruil voor de tokens/coins. Je moet geen spelers met rank voortrekken als het gaat om een mogelijkheid die tot heden ook voor spelers zonder rank beschikbaar is.

Daarentegen is het wel een mogelijkheid om voor ranks de /repair command gratis aan te bieden.

- serieus
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Bij factions is er een nieuwe spawn. Ik weet het niet zeker, maar zijn ze daar de repair sign vergeten? Of hoort dit zo? @remymine
 

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
of je repareert gwn een tool in een anvil :p

greetz,

pinguïn / [Elite] D_warrior_D

waarom? ik repair alles altijd even snel, wil niet eerst 10 min staan farmen om men OP tools te repairen voor 30 levels.
en btw na een tijdje worden ze te duur om te repairen in een anvil en kan het niet meer.
 

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
Ik vind ook dat die repair command moet komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.