Film/series vraag 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Gewoon keer wat anders een vraag dat te maken heeft met iets dat in een film of series gebeurd en ook in het echt kan gebeuren.

De film/serie vraag van..... Chicago Fire.
Ik zat laatst Chicago fire te kijken en er was een aflevering over dat het stroom uit valt. bij deze de vraag:

Het stroom, water en gas valt uit in jou hele provincie en is uit voor 3 hele dagen(72 uur) . de winkels die open zijn, zijn in 2/3 uur uitverkocht en jij was telaat. Heb jij NU de spullen wat je in je huis hebt om voor 3 dagen te overleven. Zo ja wat heb je en hoe ga je het overleven voor 3 dagen. 1 van de dagen regent het voor 12 uur lang en je blijft gewoon thuis voor die 3 dagen.


Dus overleef jij en je fam ( en huisdieren ) 72 uur zonder stroom, water of gas?
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
zelf ben ik goed voorbereid er voor:
Eten: genoeg eten voor minimaal 3 dagen (veel noedel soep van de toko XD) plus om er voor te zorgen dat niet veel dingen weggegooit moeten worden omdat ze bederft zijn zullen we denk ik wel veel dingen van de vriezer gaan maken en eten.
voor koken en warmte: we hebben en gas bbq en we hebben nog wat hout (en 100 meter een mini bos) en wat stenen zodat we vuur kunnen maken. warmte binnen gewoon wat extra dekens.
water: Voor water we hebben een amerikaanse koelkast dus er is een box met allemaal ijsklontjes dat kunnen we laten smelten en hebben we minimaal al 3 liter water en ik hou altijd een kan met 2 liter water apart in de koelkast om altijd meteen snel koud drinken te maken. Nou regen voor 12 uur grote bak(bakken) met dikke dekens en weet ik veel er boven als filter en dan uit eindelijk effe paar uur koken en heb ik zo wel ruim 20/40 liter water is wel ruim genoeg voor mijn ouders , ik en me kat . en anders kunnen we altijd nog bier filteren/zuiveren naar water.

voor de rest overige dingen die ik heb ik heb 2 portable survival solar opladers voor mobielen en een tablet.
En ik was ooit van plan om nog een grotere wind of solar generator te kopen dat bv minimaal een laptop of tv kan genoeg stroom geven.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Gewoon keer wat anders een vraag dat te maken heeft met iets dat in een film of series gebeurd en ook in het echt kan gebeuren.

De film/serie vraag van..... Chicago Fire.
Ik zat laatst Chicago fire te kijken en er was een aflevering over dat het stroom uit valt. bij deze de vraag:

Het stroom, water en gas valt uit in jou hele provincie en is uit voor 3 hele dagen(72 uur) . de winkels die open zijn, zijn in 2/3 uur uitverkocht en jij was telaat. Heb jij NU de spullen wat je in je huis hebt om voor 3 dagen te overleven. Zo ja wat heb je en hoe ga je het overleven voor 3 dagen. 1 van de dagen regent het voor 12 uur lang en je blijft gewoon thuis voor die 3 dagen.


Dus overleef jij en je fam ( en huisdieren ) 72 uur zonder stroom, water of gas?
Verzin er ook gewoon even een zombie apocalypse bij. xP
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Spelletjes zoals 'ezeltje bijt' en 'bite and seek'
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Eerder vermoorden, zombies van dodendam, screwbble, hersenjacht, en mensenhandel xd
pesten, weerwolven van wakkerdam, scrabble, sudoko, wormenjacht, koehandel.. XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.