Geen Bug Faction credits gone?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Hey Haunted medewerkers, ik heb recent gemerkt na de Factions update, dat AL mijn credits weg zijn ( niet mcmmo levels, maar credits ) zoals beloofd op de Haunted Shop staat dat je 1500 credits krijgt bij het aankopen van God ( en elk ander rank een ander aantal ). Alleen ik kreeg m'n credits niet, en iedereen die eerder god was ook niet. Alleen deze die nu god kopen krijge hun credits. Zou dit opgelost kunnen zijn, want anders is dat best beetje unfair ;) @remymine
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Er zijn hier al meerdere klachten hierover geweest en omdat de ranks zoveel minder voordeel hebben, ben ik ook nog vrij weinig actief op haunted.

Je krijg je credits EENMALIG! Als je nu god koopt krijg je de credits.
Je kan Remy niet kwalijk nemen hierover. (Lees de algemene voorwaarden door)

Mvg Ezra
In de algemene voorwaarden staat dat er dingen mogen veranderen aan de ranks, maar staat er ook in dat de ene God meer krijgt dan de andere God? Volgens mij heb ik dat niet gelezen!
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Je krijg je credits EENMALIG! Als je nu god koopt krijg je de credits.
Je kan Remy niet kwalijk nemen hierover. (Lees de algemene voorwaarden door)

Mvg Ezra
Eigenlijk wel. Er staat duidelijk dat je bij god 1500 credits krijgt, en die kreeg ik dus niet ;) Terwijl andere gods het wel krijgen ( de nieuwe ). Hieraan moet iets aan gedaan worden of er zullen nog veel meer klachten binnenkomen ...
 

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
22
Arnhem
Er zijn hier al meerdere klachten hierover geweest en omdat de ranks zoveel minder voordeel hebben, ben ik ook nog vrij weinig actief op haunted.


In de algemene voorwaarden staat dat er dingen mogen veranderen aan de ranks, maar staat er ook in dat de ene God meer krijgt dan de andere God? Volgens mij heb ik dat niet gelezen!
Jij hebt je voordeel als gekregen! Dus ik snap je punt niet. Train je mcmmo, of is dat teveel moeite?

Mvg Ezra
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Jij hebt je voordeel als gekregen! Dus ik snap je punt niet. Train je mcmmo, of is dat teveel moeite?

Mvg Ezra
Ik bekijk het als discriminatie. Nieuwe donators mogen voordeel, en hebben dezelfde amount of geld gegeven, en hun mogen hun voordelen als god maar wij mogen een deel niet omdat we oud zijn ? :p Grapjas. Als je iets betaald en er is een VOORDEEL dat zwart op wit staat , dan MOET je die krijgen, of dan heb ik gwn geldig reden. Dat er nieuwe of oude donators zijn zou geen verschil mogen maken. En nee ik ben niet te lui om te mcmmo farmen. ik haal alles heel snel, alleen heb wat minder tijd door persoonlijke leven. maar als je voor iets betaald dan verwacht je je voordelen ;)
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Als remy de ranks veranderd, en jij hebt een bepaalde rank gekocht VOOR die verandering, betekend niet dat je die veranderingen ook krijg wat betreft bonussen enzo... da's net zoiets als een eerste generatie PS2 kopen en toen Sony de slim versie uitbracht bij ze aankloppen om die dikke ps2 te ruilen
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Eigenlijk heeft de staff gelijk, de rank kan ik alle tijden veranderen. Ik zou wel graag credits willen, maar ik ga hierover niet zeuren. Misschien zou het wel leuk zijn dat oudere donators wel credits krijgen, maar dan wat minder? @remymine
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Als remy de ranks veranderd, en jij hebt een bepaalde rank gekocht VOOR die verandering, betekend niet dat je die veranderingen ook krijg wat betreft bonussen enzo... da's net zoiets als een eerste generatie PS2 kopen en toen Sony de slim versie uitbracht bij ze aankloppen om die dikke ps2 te ruilen
Ik heb gehoord dat er een oplossing voor gezocht werd. Maar wat jij zegt heeft niet echt veel te maken met dit. Er is geen nieuwe versie van de ' god rank '. Maar er is gewoon een update geweest bij een gamemode. En dat is een bug, Die slim dat ze uitbrachten was geen bug ;) In begin dacht ik dat er niet iets aan gedaan zou worden. Maar dit topic mag een slotje hebben :)
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik heb gehoord dat er een oplossing voor gezocht werd. Maar wat jij zegt heeft niet echt veel te maken met dit. Er is geen nieuwe versie van de ' god rank '. Maar er is gewoon een update geweest bij een gamemode. En dat is een bug, Die slim dat ze uitbrachten was geen bug ;) In begin dacht ik dat er niet iets aan gedaan zou worden. Maar dit topic mag een slotje hebben :)
Hoe zit et nou?
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ik bekijk het als discriminatie. Nieuwe donators mogen voordeel, en hebben dezelfde amount of geld gegeven, en hun mogen hun voordelen als god maar wij mogen een deel niet omdat we oud zijn ? :p Grapjas. Als je iets betaald en er is een VOORDEEL dat zwart op wit staat , dan MOET je die krijgen, of dan heb ik gwn geldig reden. Dat er nieuwe of oude donators zijn zou geen verschil mogen maken. En nee ik ben niet te lui om te mcmmo farmen. ik haal alles heel snel, alleen heb wat minder tijd door persoonlijke leven. maar als je voor iets betaald dan verwacht je je voordelen ;)
Waar het eigenlijk op neer komt is dat bijna niemand meer ranks koopt en dat remy wilt dat de oude gods weer rank god gaan kopen aangezien ze alle perks veranderen en je steeds minder aan god hebt ik had zelf 30k tokens nu is alles opeens weg door nieuwe "eco" oftewel haunted vercracked gwn...
Februari 900 mensen gemiddeld online nu 300 - 400 wedden volgens jaar 200 fz? Want de helft spelen crea, survival, skywars en remy verbeterd dat alleen maar en de PvP servers verslechteren waar hij ook geen aandacht aan besteed daar speelt ook bijna niemand meer....
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
ik ga dit topic sluiten want het gaat alleen maar over klagen dat er iets weg is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.