Eerst nog sinterklaas, maar alvast in de kerstsfeer!

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Oh wat vind ik het fijn, vooral als het bijna kerst is! Sinterklaas vind het vast niet erg dat de kerstboom al staat ;-)
In huis is het al gezellig, en wilde het in mijn dorpje en vlakbij mijn shop een mooie kerstboom hebben.

Via /arm tp shop32 kom je bij mn shopje terecht. En zo ook bij deze boom!
Op verzoek kan ik het boompje gezellig aan doen, anders ben ik bang dat de server laggy gaat zijn als ik hem altijd aan doe.

Ik wens jullie allemaal een mooie gezellige maand toe :hearteyes:

Kerst vanuit hauntedmc.png
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ah yes leuk gedaan met die player heads!

Ps je hebt het over redstone lag dus ik neem aan dat het knippert?
Als je wilt kan ik je wel helpen om de redstone zo aan te sluiten dat deze maar 1 minuut blijft lopen en dan vanzelf uitgaat.
eventueel kan er zelfs een cooldown op, dus anti-lag en anti-spam protectie! :)
(redstone is mn fav onderdeel van MC xD )
 

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
ah yes leuk gedaan met die player heads!

Ps je hebt het over redstone lag dus ik neem aan dat het knippert?
Als je wilt kan ik je wel helpen om de redstone zo aan te sluiten dat deze maar 1 minuut blijft lopen en dan vanzelf uitgaat.
eventueel kan er zelfs een cooldown op, dus anti-lag en anti-spam protectie! :)
(redstone is mn fav onderdeel van MC xD )

Hij blijft gewoon knipperen inderdaad, maar ik heb verder hier een knopje voor. Kan deze ook weer zo uit doen. Maar je merkt het wel met de gameplay :sweatsmile:

Dus een redstone expert? Ik heb tig filmpjes nagebouwd en nog weet ik niet hoe het precies werkt. Probeer het wel, maar het is vrij technisch.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Hij blijft gewoon knipperen inderdaad, maar ik heb verder hier een knopje voor. Kan deze ook weer zo uit doen. Maar je merkt het wel met de gameplay :sweatsmile:

Dus een redstone expert? Ik heb tig filmpjes nagebouwd en nog weet ik niet hoe het precies werkt. Probeer het wel, maar het is vrij technisch.
ja haha redstone heeft heel veel vreemde quirks en mechanics die onlogisch zijn!