Gesloten [discord] staff

Discord staff toevoegen?


  • Total voters
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hey,

Gisteravond waren er wat mensen aan het schelden op discord, die werden toen redelijk snel verbannen door Dimitri. Helaas gebruikt haast niemand van de staff discord, behalve Daan & Dimitri waardoor er best vaak geen staff is op discord en mensen die de regels overbreken ook minder snel gebanned worden.

Nu is mijn voorstel om wat actieve discord staff aan te nemen, die onder andere vragen kan beantwoorden en mensen bannen / muten.

(Er kan dan bijvoorbeeld een rank: [D] Helper worden aangemaakt. D staat voor Discord)

Stem even wat je van dit idee vind.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik ga overigens een heel nieuw topic aanmaken voor Discord ideeën, bedankt dat je met ons mee denkt. Ik ga kijken of het toegevoegd kan worden.
 

TheKingMartin

Niet Verified
2 nov 2017
16
5
65
24
Graag geen fancy kleurtjes of andere voorrechten geven. Daardoor krijgen alleen de mensen die er echt iets voor willen doen de rol, en niet de mensen die alleen maar ''speciaal'' willen zijn. Dus zou ik alleen als extra voorrecht boven de normale rank ''leden verwijderen'' en ''leden verbannen'' aan de rol geven.
Ook graag alleen mensen met actief lid of hoger de rol geven, anders komen nog niet verder.
TL:DR - Geef alleen actieve en mensen die het niet alleen doen voor de fame de rol.
 
Laatste update:

TheKingMartin

Niet Verified
2 nov 2017
16
5
65
24
Ik ga overigens een heel nieuw topic aanmaken voor Discord ideeën, bedankt dat je met ons mee denkt. Ik ga kijken of het toegevoegd kan worden.
Doe het dan gelijk op discord, is veel makkelijker, en de mensen die niet op discord zitten hebben daar toch niks te zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.