De vakantie komt weer bijna langsgevlogen!

Katykana

Supreme
Katykana
Katykana ✔
Supreme
6 apr 2015
54
112
305
Belgenland
noot.space
Hey lieve haunties,

Binnenkort hebben we weer zomervakantie! Eindelijk weer tijd zonder te hoeven denken aan toetsen en taken ! :D
Het leukste is natuurlijk lekker niksen en te rusten van al dat werken. Maar nu ben ik eens nieuwgierig wat jullie plannen zijn. Buiten spelen op Haunted ofcourse xp
Mijn plannen om een overgetelijke zomer te maken:
Ik ga enkele weken monitor zijn op een speelplein in mijn dorp! gezelligheid gegarandeerd :) Er zijn nu wel wat strengere maatregelen maar dat houdt de pret niet tegen ! Ook ga ik met mijn gezin naar centerparks, een weekendje naar zee :D op het einde van de zomervakantie ga ik ook naar de ardennen :3 Natuurlijk ga ik ook met vrienden afspreken en zijn er daagjes dat ik gewoon thuis ben, die moeten ook in je vakantie horen :sunglasses:

Hoe ziet jullie vakantie eruit? Gaan jullie op vakantie? Of blijf je lekker thuis of ga je met vrienden afspreken? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden :)

Katy
 
  • Like
Reactions: happyfoxyboy

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Mijn vakantie zal bestaan uit op de bank luieren met een grote zak chips, een zomervoorraad aan smeerkaas halen, Minecraft nolifen en potjes Clash Royale verliezen(!) (en nog 34275 andere dingen die elke lazy-ass doet o.O). Maar er zitten ook een hoop spannende en verassende dingen tussen, zoals de geplande verhuizing op 28 juli, en met Katrijn meeten! :P. Verder gaan we niet op vakantie, maar misschien wel wat dagjes uit naar zee, of ergens in de omgeving van Arnhem wandelen! Heerlijk en relaxend dus :)
 
  • Like
Reactions: Katykana

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Eerst even goed bijkomen van het laatste studie kwartaal.

Daarna wat klusjes doen die moeten gebeuren. Veel lopen met de hond natuurlijk en flink wat terrasjes pakken en uit eten.

En de vakantie afsluiten met een leuk reisje naar Frankijk :)
 
  • Like
Reactions: Katykana

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
Veel Fietsen, in badje hangen wat ik van de week in de tuin ga zetten (als de winkel hem op tijd levert), met m'n 2 kids en vriendin door de duinen wandelen en scheuren met de rc auto's, Nether project afmaken en de rest zie ik wel :P
 
  • Like
Reactions: Katykana