De dynmap, Sneakpeek N. 11

RedRose0292

Bouwteam
Staff member
RedRose0292
RedRose0292 ✔
BouwTeam
6 jan 2019
50
65
167
de Apenheul
Heyy Haunties,

De oplettende Haunties is het vast al even opgevallen dat er op de dynmap pagina van het forum een nieuwe dynmap is toegevoegd.

We kunnen het allemaal wel raden welke dat is... SKYBLOCK! https://hauntedmc.nl/maps/skyblock/#Spawn;surface;1,64,40;0

De dynmap is ook al te gebruiken via het linkje, aan de buitenkant zal op dit moment niet meer zoveel gebeuren, aan de binnenkant echter wel. De mines moeten groter gemaakt worden, want er komt een interessante twist aan de mines. Alle huisjes op de spawn moeten nog steeds voorzien worden van inrichting. De plugins moeten toegepast worden, zo is er gisteren nog heel hard gewerkt aan de shopplugin van de huurbare huisjes op handelseiland.

Dus er staat nog weer genoeg op de planning. Voor nu hoop ik dat jullie blij zijn dat alles vanaf nu te volgen is op de dynmap.

Ik zal even kort met jullie de gebieden op skyblock langs gaan die je op de dynmap kan vinden, als eerste de spawn.
1632581253432.png

Op de spawn ben ik vooral aan het inrichten omdat Marius nog druk bezig is op handelseiland. Dus ik houd voor mezelf bij welk huisje wel en niet ingericht is door (ofcourse) wol ervoor te zetten.

Handelseiland waar (eindelijk) alle inrichting klaar is! Want wat zijn we daar blij mee... Inrichten kost echt duidelijk het meeste werk op de eilanden waar huisjes te vinden zijn die groot genoeg zijn voor een inrichting.
1632581597870.png


De luchthaven zal de plek zijn waar alle spelers straks van wereld gaan wisselen. Er komen nauwelijks tot geen warps, als je naar handelseiland wilt dan zal dat moeten via het luchtschip van het betreffende eiland.
1632581669028.png


Nu hebben jullie van veel eilanden al kleine updates gehad, maar door de dynmap gaat natuurlijk de grootste spoiler komen die we tot nu toe hebben gehad. De resource eilanden! Meer informatie over hoe alles werkt volgt natuurlijk nog van de enige echte Remy, maar voor nu kan ik jullie het wel laten zien.

Resource eiland 1:
1632581840098.png


Resource eiland 2:
1632581876653.png


Resource eiland 3:
1632581924374.png


En de laatste, resource eiland 4:
1632581960270.png


Dan hebben we de eilandenwerelden nog: island, nether island en end island. Als je inzoomt op de kaart zie je ze liggen. De nether en end eilandjes kloppen al, de start islands zijn natuurlijk niet die saaie standaardjes. Zodra mensen een keuze maken in het eiland wordt deze geupdate op de map.

Daarnaast is het voor velen leuk om te zien dat de eilandwereld één wereld is. Dus naar andere eilanden bouwen mag!

-=-

Daarnaast zijn wij nog opzoek naar bouwers om te helpen bij onze projecten, dus denk jij dat je binnen het team zou passen solliciteer dan via een ticket op https://hauntedmc.nl/support en wie weet bemachtig jij binnenkort dat lichtgroene tagje voor je naam.

Tot de volgende sneakpeek!

~ Het HauntedMC bouwteam
 
  • Like
Reactions: Zaydrix