Community shop area

Shatox

Niet Verified
25 jan 2017
21
5
104
26
Hola Haunties,

willen jullie ook graag een plaats waar iedereen zijn shopje kan bouwen? Een plaats waar jij kan gaan winkelen en waar bijna alles te koop staat?

Ik stel jullie voor : de Community Shop Area! (CSA)
lES21yi

https://imgur.com/a/lES21yi

Wat is de bedoeling?

Het doel is om heel dit gebied vol te krijgen met shops die door spelers gebouwd zijn en onderhouden worden. Ik heb al enkele wegen aangelegd om langs te bouwen, maar het ziet er allemaal nog wat kaal uit. Dus als jij iets leuk weet om te bouwen dat geen shop is, spreek mij dan zeker eens aan op Survival!

Hoe krijg ik daar een shop?

Hoe groot je je shop wilt maken kies je zelf natuurlijk, probeer mij gewoon op een manier aan te spreken (op Survival zelf, mailtje via mc, berichtje op het forum, op deze forumpost reageren). Als we dan eens beiden online zijn vertrouw ik je een gebiedje toe! De bedoeling is dat je je shop gevuld houdt, na enkele weken zonder onderhoud zal een shop verwijderd worden.

Ik zal ook een boekje bijhouden met alle items die in de CSA al verkocht worden. Op deze manier proberen we ervoor te zorgen dat niet iedereen hetzelfde verkoopt. Dit is uiteraard wel toegelaten, maar we sporen diversiteit aan!

Hoe raak ik op de CSA?

Via /warp shoparea raak je tot bij de shops.

Ik ben altijd nog op zoek naar mensen die de CSA willen versieren! Weet jij iets leuk dat we daar kunnen bouwen? Stuur mij!!!

PS: Die 2 gebouwen die er al staan zijn gewoon huizen van mij zodat het daar niet helemaal leeg is :p

Groetjes!

Shatox
 
  • Like
Reactions: remymine

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Reserveer ook maar wat leuks voor mij! Kom ik het weekend wat leuks aanleggen :)
 

Shatox

Niet Verified
25 jan 2017
21
5
104
26
Dit weekend ben ik sws veel online op de survival server. Kom eens langs en dan laat ik je een plekje kiezen! @StarLight4444
En jij ook natuurlijk Remy :p
 

xXCrimeAngelXx

Supreme
xXCrimeAngelXx
xXCrimeAngelXx ✔
Supreme
3 jun 2015
17
1
102
25
wat verschilt dit shopplein met het speler shopplein op de spawn van survival?
 

Shatox

Niet Verified
25 jan 2017
21
5
104
26
Niets, het is gewoon makkelijker op spelers permissie te geven omdat ik met subclaims werk. Bovendien heb je er meer bouwvrijheid en mogen mensen die iets anders dan een shop willen bouwen (vb versiering, standbeeld, ...) mij ook altijd aanspreken. Het is mijn bedoeling om het iets meer community georiënteerd te maken :D @xXCrimeAngelXx
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
En wat als het nou helemaal overstroomt van de shops? Moet er dan iets gebeuren ofzo want ik denk dat op een gegeven moment dat terrein wel volraakt :P