Belangrijk Bug?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
26
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
Hallo Remymine,

ik had een aantal spawners gevonden en heb ze weg laten minen door een (God). toen had ik 3 Cave Spider spawners in mijn invetory en zetten ze op de market: /Market create 200 1 - x3 ... al gauw was er 1 verkocht en ik kreeg 200 tokens binnen. ik was blij en hoopte dat de andere snel zouden verkopen. toen kwam er in beeld dat er over 5 minuten een (update of relogging) zou komen. ik heb dat af zitten wachten en ben na de relog gelijk naar survival gegaan. toen deed ik /market mail en mn 2 overige spawners waren verdwenen uit de lijst en uit mijn invetory. nergens meer te bekennen. en waarom ging ik gelijk naar de market omdat ik dit al 1 keer eerder heb gehad. ik had een mod erbij gevraagd en uitgelegd en hij vond het vreemd. hij gaf mij 400 tokens en ik was erg blij. maar aangezien dit nog een keer gebeurd ben ik niet zo blij meer. want het zou niet moeten gebeuren en het zou opgelost moeten blijven. ik heb vele uitleggen geprobeerd maar nergens zijn de spawners meer te bekennen!

ik zou graag antwoord willen krijgen en ik hoop dat het opgelost kan worden

Groeten Stan Scholten.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Hallo Remymine,

ik had een aantal spawners gevonden en heb ze weg laten minen door een (God). toen had ik 3 Cave Spider spawners in mijn invetory en zetten ze op de market: /Market create 200 1 - x3 ... al gauw was er 1 verkocht en ik kreeg 200 tokens binnen. ik was blij en hoopte dat de andere snel zouden verkopen. toen kwam er in beeld dat er over 5 minuten een (update of relogging) zou komen. ik heb dat af zitten wachten en ben na de relog gelijk naar survival gegaan. toen deed ik /market mail en mn 2 overige spawners waren verdwenen uit de lijst en uit mijn invetory. nergens meer te bekennen. en waarom ging ik gelijk naar de market omdat ik dit al 1 keer eerder heb gehad. ik had een mod erbij gevraagd en uitgelegd en hij vond het vreemd. hij gaf mij 400 tokens en ik was erg blij. maar aangezien dit nog een keer gebeurd ben ik niet zo blij meer. want het zou niet moeten gebeuren en het zou opgelost moeten blijven. ik heb vele uitleggen geprobeerd maar nergens zijn de spawners meer te bekennen!

ik zou graag antwoord willen krijgen en ik hoop dat het opgelost kan worden

Groeten Stan Scholten.
Wie was die mod die je tokens gaf? Die is wel heel lief :P
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Zonder bewijs dat je de spawners had en op market gezet had of een datum met tijdstip waarop je ze er op hebt gezet en dat dit gebeurde kunnen we weinig terug vinden in de logs. Dat een mod je dan zomaar tokens geeft is niet standaard.
 

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
26
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
dit vindt ik niet normaal.. ik doe de hele tijd /rtp om in een onbewoond gebied te komen. dan graaf ik onder de grond om naar diamonds enzo te zoeken. ik ben een mineshaft tegen gekomen en kwam cave spider spawners tegen. ik vond er al 3 heel snel en heb gods gevraagd om ze te minen. toen vond ik verder in de mine alleen maar meer spawners. de mine zit er vol mee en vroeg elke keer gods en gaf ze als beloning 25 tokens. en ik werd gekicked vanwege dat ze denken dat ik X-Ray gebruik. maar ik wist niet ens van dat programma af. nu kan ik 30 dagen niet op survival terwijl ik niets fout doe.. komop dit vind ik zo niet leuk als het zo moet. de server spawned die mineshaft zoals hij is met zoveel spawners. kan er iemand wat doen??
 

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
26
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
het is me vanacht weer gebeurd. van de vorige keren weet ik tijden niet meer maar deze en die van gister wel.

Naam: Nightlighter

27-02-2015 19:01 na de relog.
Cave Spider spawners te koop op market ??? tokens 2 spawners
verdwenen na de relog. geen tokens erbij.

01-03-2015 0:01 na de relog.
Blaze spawner te koop op market 350 tokens 1 spawner
verdwenen na de relog. geen tokens erbij.

ik had er 2 opgezet voor 350 per stuk en er was er al 1 eerder de dag verkocht. maar de andere is verdwenen.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Zonder bewijs dat je de spawners had en op market gezet had of een datum met tijdstip waarop je ze er op hebt gezet en dat dit gebeurde kunnen we weinig terug vinden in de logs. Dat een mod je dan zomaar tokens geeft is niet standaard.
ik was het niet! :P
 

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
26
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
eindelijk.. ik hoop dat dit genoeg bewijs is want ik hou zo geen spawners en tokens meer over.
je ziet 1 van de 4 maar de andere 3 heb ik in mijn inv. gezet. maar dat had de market nog niet geregistreerd zoals ik zie.
Bewijsstuk 1.png

en achteraf had ik ook een screen moeten maken van de mailbox voor de relog. maar in ieder geval na de relog is mijn spawner van de kaart verdwenen. de tijden en datums staan rechtsonder en ik wil meer weten want dit is niet de eerste keer en ben dus al mee spawners kwijt en dus verdiende tokens zijn weg.
Bewijsstuk 2.png
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
kijk hier kunnen we wat mee. Ik tag @remymine om hier zo spoedig mogelijk naar te kijken en het op te lossen voor je. Tevens verplaats ik dit topic naar het bug report aangezien dat zeer waarschijnlijk is wat er gebeurd.

In de tussentijd adviseer ik je om geen nieuwe spawners op market te zetten.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Bezig ermee, wat dingen veranderd, is het ondertussen gefixed?
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
eindelijk.. ik hoop dat dit genoeg bewijs is want ik hou zo geen spawners en tokens meer over.
je ziet 1 van de 4 maar de andere 3 heb ik in mijn inv. gezet. maar dat had de market nog niet geregistreerd zoals ik zie.
Bekijk bijlage 1343
en achteraf had ik ook een screen moeten maken van de mailbox voor de relog. maar in ieder geval na de relog is mijn spawner van de kaart verdwenen. de tijden en datums staan rechtsonder en ik wil meer weten want dit is niet de eerste keer en ben dus al mee spawners kwijt en dus verdiende tokens zijn weg.
Bekijk bijlage 1344
Vraag hier een unban aan: http://haunted-mc.com/forum/unban-aanvragen.8/
Suc6!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.