Geen Bug 4e survival server - pro bouwers only

  • Topicstarter Checkpointx
  • Startdatum
  • Topic Volgers 3
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
zou het een idee zijn om een 4e survival server te maken, die alleen maar voor pro bouwers is?

Je zou dan bv 3 serieuze grote bouwwerken moeten hebben gemaakt in de andere survival wereleen of creative. Ter bepordeling van de mods of bv mensen van het bouwteam.

Dit zou wat mij betreft een wereld gebaseert op de hell server kunnen zijn.

Ik zou het ook prima vinden om dan niet meer met claims te werken...

Wat denken jullie hiervan?
 

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Bouwserver.
 
C

Checkpointx

Guest
Bouwserver.

Ik dacht dat die alleen voor mensen in het bouwteam was?

Denk niet dat ik bouwteam material ben, maar zou een plekje waar je serieus kan bouwen wel erg waarderen, zou het ook niet erg vinden als dat een betaald gedeelte is, door het achter een betaal uur te zetten nemen mensen het alleen maar serieuzer...
 

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Ow zo. Maar als je een pro bouwer bent kan je tog in het bouw team? Dat is tog ook "Pro bouwers only"?
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
zou het een idee zijn om een 4e survival server te maken, die alleen maar voor pro bouwers is?

Je zou dan bv 3 serieuze grote bouwwerken moeten hebben gemaakt in de andere survival wereleen of creative. Ter bepordeling van de mods of bv mensen van het bouwteam.

Dit zou wat mij betreft een wereld gebaseert op de hell server kunnen zijn.

Ik zou het ook prima vinden om dan niet meer met claims te werken...

Wat denken jullie hiervan?
Ik vind het prima maar ik wil niet dat ze hier eerst aandacht aan besteden. Eerst pvpwars
 
C

Checkpointx

Guest
Ow zo. Maar als je een pro bouwer bent kan je tog in het bouw team? Dat is tog ook "Pro bouwers only"?

Ik heb alleen het idee dat het bouwteam minder vrijblijvend is, zij maken toch de lobby enzo?
 

Bartxoxo

Niet Verified
3 mei 2015
34
11
119
24
Ik vind dit aan de ene kant een goed idee, maar ik zie er ook al meteen een nadeel van in ( ik ben een doemdenker ). stel je vindt minecraft heel leuk, je doet super je best in builden van mooie gebouwen, maar het wordt uiteindelijk toch niet zo mooi als je hoopte. (oftewel het wordt lelijk) dan doe je dus wel je best, maar mag je er niet in omdat je niet 'goed genoeg bent'. zelf zou ik het geen prettig idee vinden als iemand uit het bouwserver tegen me zegt ; Sorry, dit is niet goed genoeg, je mag niet naar survival 4. Mijn mening.. Wat zou dan de oplossing zijn volgens jou voor de mensen die dus 'niet goed genoeg zijn' ?
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ik vind het ook echt bs hoe Remy het bouwteam behandeld / heeft behandeld, ze doen hun best, zonder hun had Remy een veel minder mooie server en ze krijgen er niks voor terug geen complimentje
 
  • Like
Reactions: ChainPvPer
C

Checkpointx

Guest
Ik vind dit aan de ene kant een goed idee, maar ik zie er ook al meteen een nadeel van in ( ik ben een doemdenker ). stel je vindt minecraft heel leuk, je doet super je best in builden van mooie gebouwen, maar het wordt uiteindelijk toch niet zo mooi als je hoopte. (oftewel het wordt lelijk) dan doe je dus wel je best, maar mag je er niet in omdat je niet 'goed genoeg bent'. zelf zou ik het geen prettig idee vinden als iemand uit het bouwserver tegen me zegt ; Sorry, dit is niet goed genoeg, je mag niet naar survival 4. Mijn mening.. Wat zou dan de oplossing zijn volgens jou voor de mensen die dus 'niet goed genoeg zijn' ?

Ik zou het niet erg vinden als mensen zeggen dat ik niet goed genoeg was, dat zou voor mij juist de lat hoger leggen en zorgen dat ik extra mn best ga doen. Als je iedereen gaat toelaten dan wordt het precies hetzelfde als survival 1-3. Dit wordt alleen maar een succes als het echt alleen maar voor goede bouwers is en er veel mooie gebouwen staan.

Al is 'goed' wel een beetje rekbaar natuurlijk, het gaat er mij vooral om dat je de verschillende recepten kent, ze kan gebruiken en grote huizen met veel detail kan maken, met andere woorden, dat je de tijd en moeite wilt nemen om het te leren. Je wil niet weten hoeveel uur minecraft podcasts ik al heb gekeken ter inspiratie of om redtsone dingen na te bouwen.....
 
C

Checkpointx

Guest
Ik vind het ook echt bs hoe Remy het bouwteam behandeld / heeft behandeld, ze doen hun best, zonder hun had Remy een veel minder mooie server en ze krijgen er niks voor terug geen complimentje

Laten we wel een beetje on topic blijven ajb.... dit is een serieuze feature request...
 
  • Like
Reactions: Evilhebix123
Status
Niet open voor verdere reacties.