Gesloten 183000,00 coins weg!?

  • Topicstarter LeviboyNL
  • Startdatum
  • Topic Volgers 1
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LeviboyNL

Guest
Beste staff,

Voor je dit verhaal begint wil ik je vragen om dit verhaal helemaal uit te lezen.

Op 18-4-16 rond 21:30 zijn al mijn coins op mixed verwijderd. Reden? Te veel geld! Ik vind dit een buitengewoon nutteloze en kansloze reden!

Een moderator heeft mij aangeraden om deze report te maken.

Hoe is het gebeurt?
Iemand had mij blijkbaar gereport voor een bug in de shop misbruiken, deze bug heb ik inderdaad gedeeltelijk gebruikt, maar op dat moment wist ik niet dat het een bug was. Ik ging naar een aantal staffleden toe (onderandere @mika ) en heb gezegt dat er in de shop manieren waren om snel geld te verdienen. Vervolgens vroeg ik of het gebruik van deze manieren strafbaar was, waarop het antwoord bij de mods was: "Ja, als je het nu nog gebruikt is het strafbaar". Vervolgens heb ik die fouten ook niemeer gebruikt.

Vervolgens zie ik in de changelog van zaterdag 16-4-16 staan dat de shops zijn aangepast. En jahoor de prijzen voor een hoop producten zijn verlaagd. Er is dus naar mijn mening goed gekeken naar de shop.

Dit is volgens moderator @IZixa niet het geval. Zij beweert namelijk dat ik al mijn coins heb gegenereerd uit een bug in de shop, ik heb eerlijk gezegt hoe ik aan mijn coins ben gekomen. (Sponge, Bookshelfs, Stone, Sandstone en GoldenApples verkopen) Volgens haar is dat allemaal een bug.

Hoe ging het gister?
Ik kwam uit mijn werk rond 21:15 online op mixed, vervolgens waren er 2 spelers helemaal blij omdat een staff belooft had mijn geld te verwijderen. Zij hadden blijkbaar mij gereport voor bug misbruiken. Vervolgens kwam @IZixa online, zij wou weten hoe ik aan mijn 183k. Coins kwam. Ik heb haar uitgelegd hoe ik dagelijks 15 stacks sponge kan maken en verkopen. Volgens haar was de verkoop prijs van de sponge in de shop veel te hoog en dus een bug. Terwijl @remymine zaterdag JUIST die prijs heeft aangepast. Ik vind het daarom volkomen onzin dat nu mijn geld verwijderd is omdat ik een bug misbruikt zou hebben wat totaal niet waar is.

Ik heb eerlijk gezegd dat ik 20k gegenereerd heb uit een fout die voor afgelopen zaterdag in de shop zat. Ik heb bij een aantal moderators gevraagt of die fout nog gebruikt mocht worden. Nadat ze mij dit ten strengste afraden en mij vertelden dat het langer gebruiken van die bug bannable was heb ik dit ook niet meer gedaan.

De reden van mijn geld reset is dus omdat ik sponge verkocht (wat naar mijn mening geen bug was omdat die prijs zaterdag is aangepast). Bovendien had ik volgens @IZixa niks aan de staff gemeld over de vorrige bug in de /shop waar ik (20k mee heb gegenereerd, tot ik besefte dat het banneble was) wat ook al niet waar is aangezien in naar meerdere staffs toe aandringend heb verzocht zo snel mogelijk de shop prijzen te verlagen.

Als laatste wil ik dus even duidelijk maken dat ik fout ben geweest, ik heb inderdaad (toen ik nog niet wist dat het een bug was), 20k gegenereerd in de shop waar de staff allang van op de hoogte was. Ik vind het daarom onredelijk dat al mijn 183k is weggehaald en ik zou daarom nogmaals willen verzoeken naar staffs toe, om nog even te kijken of ik niet 160k legit verdiend geld terug kan krijgen. Ik speel namelijk al 52 uur op mixed op haunted 2.0 en heb in die 52 uur bijna alleen maar gewerkt voor coins ect. Die 160K zit dus ook veel tijd, inzet en inspanning in. Bij verdere vragen svp hieronder in dit topic vermelden.

Ik hoop spoedig van jullie te horen.

Mvg. Levi
 

Tiqrah

Verified
Tiqrah
Tiqrah ✔
Verified
6 dec 2015
98
5
142
26
Hallo Levi,

Het was niet reëel dat jij 180 k en de gemiddelde speler zoals jou rond de 40 k zat en die eerlijk hebben gezegd dat ze misbruik van de shop hebben gemaakt en ze vonden het ook niet erg dat ik hun coins naar 3000/4000 haalde zodat iedereen gelijk was. Aangezien je toch gebruikt hebt gemaakt van de shop en dit niet gemeld is bij ons is jou geld ook verlaagd tot de rest van de spelers en dit is zo besloten.

Ik ging naar een aantal staffleden toe (onderandere @@mika ) en heb gezegt dat er in de shop manieren waren om snel geld te verdienen.
Dit heb ik gevraagd aan de moderators die er ' iets van zouden moeten weten' en dit was niet het geval.

Gr IZixa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.