Opgelost Vanish mods.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Hey staff,

Hier zijn nog een paar dingen waar bij je kunt zien als
vanisch mods 'online' zijn (dit geef niet de locatie aan.)
Je kan het zien via: Minecraft Server Status, Party Invite.

doei...
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Vanish is er ook niet om offline te lijken. Vanish is er om spelers te volgen die verdacht worden van dingen.
 
  • Like
Reactions: Maaraa

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
mja, of als je als mod EINDELIJK eens eventjes rustig wilt kunnen bouwen zonder van alle kanten vragen en klachten te krijgen xD :P
 

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
of als je bestookt wordt met tientallen /msg's ;)
Soms wil je wel eens wat afmaken, zonder 101 dingen te beantwoorden die al op borden, website of elders te vinden zijn.
:)
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Dit weerhoud mensen er misschien ook van om dingen te doen die niet mogen:P want ook al lijkt het dat we er niet zijn we zijn er toch:P.

mvg Bliksem
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik snap het doel niet echt van dit topic... xD
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Ik snap het doel niet echt van dit topic... xD

Ik ook niet:P kan 2 dingen wezen denk:P of hij ziet het als een bug dat we in vanish nog gezien kunnen worden blijkbaar of hij geeft een trick om potentiele overtreders een manier te geven om te checken of we wel echt offline zijn:P. Geen idee misschien dat neon daar meer over kan zeggen:)
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
In de 2 gevallen is dat hetzelfde. Bug of trick, Ze worden op hetzelfde manier gebruikt. Natuurlijk zou het beter zijn als je volledig " offline " lijkt zodat hackers / glitchers niet vermoeden dat er een MOD/Admin is, en dat ze dan testen met /p invite ( naam ) ;) Want dan zal het leiden dat ze de hack / glitch niet gebruiken tot jullie wegzijn. ( mijn mening )
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
In de 2 gevallen is dat hetzelfde. Bug of trick, Ze worden op hetzelfde manier gebruikt. Natuurlijk zou het beter zijn als je volledig " offline " lijkt zodat hackers / glitchers niet vermoeden dat er een MOD/Admin is, en dat ze dan testen met /p invite ( naam ) ;) Want dan zal het leiden dat ze de hack / glitch niet gebruiken tot jullie wegzijn. ( mijn mening )


Is niet hetzelfde de reden tenminste eerste geval wilt ie ons duidelijk maken dat vanish niet werkt 2e geval wil ie overtreders te kennen geven hoe zij kunnen zien of we ook werkelijk offline zijn, dat is een heel andere insteek.
Aan hem de vraag welke van de twee hij als doel heeft:)

mvg Bliksem
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik ben het helemaal eens met Bliksem79, spijtig dat de opzetter van dit topic nog niet gereageerd heeft. Ik ben zeer benieuwd wat zijn bedoeling nu hiermee was. :3
 

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Vanish is er ook niet om offline te lijken. Vanish is er om spelers te volgen die verdacht worden van dingen.

Aangezien dit inderdaad geen bug is van /vanish, maar eerder een verkeerde verwachting van wat het 'zou moeten doen', is dit topic afgehandeld.

Gr. Hape
 
Status
Niet open voor verdere reacties.