Uitslag bouwevenement - zondag 20 september!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties,

Zondag was het bouwevenement op Haunted en zoals velen van jullie hebben kunnen zien op Twitch werden de bouwskills behoorlijk losgelaten op onze verse event server. Voor een zondag was het een beetje laat op de avond, dus niet alle teams waren uiteindelijk aanwezig. De teams die er waren hebben toch nog hun kunsten kunnen vertonen.

Het was een ontzettend spannende strijd en zelfs 1 uur en 30 minuten bleek te kort voor de grote plots. Uiteindelijk hebben we goed gekeken naar:

- Hoe goed de plots waren benut
- Hoe goed het aansloot op het thema: "Land, zee en lucht"
- Originaliteit


Uiteindelijk zijn dit de plots en winnaars geworden (met dank aan Doc_Brano voor de screens!):

TEAM HTG

2015_09_20_21_17_34.png


Een leuke verzameling van builds, maar de plot was niet volledig gebruikt.

NUBS

2015_09_20_21_19_38.png

Als we 3 uur hadden gehad, hadden zij zeker veel kans gemaakt! Ze waren behoorlijk wat van plan en zag er al goed uit. Maar er was nog veel ruimte over.

JEFKE DE BEER
(TROOSTPRIJS OMDAT HIJ ALLES ALLEEN HEEFT GEDAAN!)

2015_09_20_21_17_08.png

Jefke verdient respect! Hij heeft in zijn eentje moeten bouwen en wij waardeerden zijn doorzettingsvermogen. Hij krijgt de troostprijs.

MISSION IMPOSSIBLE (3e Plaats)

2015_09_20_21_18_42.png

Mission Impossible heeft ons behoorlijk bezig gehouden. Wat je hier ziet is de plot, maar de villa in de verte hebben zij prachtig ingericht en heeft voor de 3e plaats gezorgd!



TEAM IDK (2e Plaats)


2015_09_22_22_54_03.png

Wat begon als een verzameling builds werd uiteindelijk een heel gezellig geheel! Allerlei dieren (en een rendier die Mara wil adopteren), een specht in een boom en de plot grotendeels gebruikt. Zij staan op de 2e plaats!

3 KABOUTERTJES (1e Plaats)

2015_09_20_21_18_25.png

Maar, bij elke wedstrijd kan er maar 1 de echte winnaar zijn. De 3 kaboutertjes hebben de volledige plot gebruikt (ook al vonden wij het veel water). Maar ja, het thema bevat ook het woord "zee". Ze hebben een waar zeemonster ingebouwd, boten, een vliegtuig met een vlag erachter en inwoners van het dorp.

De 3 kaboutertjes zijn de winnaars van de bouwwedstrijd van september 2015!

Hun bouwwerk zal op een nader te bepalen plek in de server worden gezet.

We willen graag alle deelnemers bedanken, en iedereen die er niet bij kon zijn uitnodigen voor het volgende bouwevenement, hoogstwaarschijnlijk in 2016. De organisatie wil graag alle stafleden en het bouwteam bedanken voor alle hulp voor en tijdens het evenement!

Tot het volgende evenement, binnenkort!


- The Haunted Crew
 

LS161 gameZ

Niet Verified
30 jun 2015
45
3
134
22
was leuk alleen we haden het redenlijk slecht gedaan we dachten dat we zelf mochten kiezen dus we hadden ons los geleef op mediëval volgende keer maar op alles oefenen :) en ja volgend jaar doe ik zeker mee sterker dan ooit ;)
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Gg
Maar er kan maar een team 2e zijn..
:D
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
v
was leuk alleen we haden het redenlijk slecht gedaan we dachten dat we zelf mochten kiezen dus we hadden ons los geleef op mediëval volgende keer maar op alles oefenen :) en ja volgend jaar doe ik zeker mee sterker dan ooit ;)
volgend jaar? is dat niet al wat vroeger opnieuw?
 

JustBeBjorn

Niet Verified
2 aug 2015
73
16
129
Hengelo
Volgende Ronde ben ik zeker weer aanwezig. Stampte die villa zo uit de grond ;p dus wie weet wat ik dan maak
 

GR33NB2GuThomas

God
GROENTASJE
GROENTASJE ✔
God
29 apr 2015
5
3
100
25
ik ben er nog steeds verbaast van dat ik en superdjcreeper eerste zijn geloven aan de ene kant ben ik heel blij en aan de andere kant kan ik het nog steeds niet geloven ik heb ook echt heel erg veel plezier gehad met het bouwen samen met superdjcreeper.
 
  • Like
Reactions: Maar
K

Kogetsoo

Guest
ah jammer dat er geen bedankje naar de bouwers worden gedaan voor de gehele spawn en de hulp. :p

Heb ik in de server al gezegd, maar bij deze nogmaals: bedankt bouwteam voor alle hulp met de spawn en de inspiratie tijdens het evenement! :D

Groeten,
Koge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.