Survival 2 betaalmetode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
26
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
hallo,

ik ben een beetje een fanaat al gaat het om tokens, ik wilde verdienen en begon buildings te bouwen om tokens te verdienen en gebruikte de market constant. helaas was er een crash en was veel weg maar dat probleem is nu gefixed, heel goed van jullie en dat is zeker een duim waard! alleen nu is de munteenheid daar in FE, en iedereen start met 10 FE. alleen dat vindt iedereen die ik nu op survival 2 spreek erg jammer en willen hun tokens ook terug. survival is altijd met tokens geweest en alleen survival 2 is nu anders :( kan hier wat aan gedaan worden of blijft het FE behouden? als het FE blijft behouden start ik een andere topic omdat het dan mijn survival heeft verpest :'(
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
wat bedoel je met FE ik heb een lange tijd survival2 gespeeld en ik heb nog noot een klacht gehoord maar ik maak ook geen huizen om te verkopen.
 

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
26
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
Survival heeft door een crash heel wat dagen eruit gelegen. Veel huizen buildings waren verdwenen maar dat is nu weer de odue. Alleen er is een nieuwe munteenheid toegevoegd en tokens is weggehaald. De nieuwe eenheid is FE geworden. Maar waarom weet ik niet en ik had 126k tokens. Ik was de rijkste van survival 2 die op het moment online was afgelopen maand. Maar daar gaat het niet om alleen iedereen start mu met 10fe en niemand kan wat betalen of iets. Stuk of 10 mensen van s2 heb ik al gesproken en willen tokens terug!
 
L

LeviboyNL

Guest
Oei dat is niet zo mooi, ik zou het ook niet tof vinden als mijn 322k op mixed weg zou zijn.
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
ik ben maar 1000 tk kwijt, alsnog wel jammer. maar gellukig heeft remy de andere dingen wel gefixed
 

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Ik stem voor Tokens terug!
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
nice maar heeft iedereen zen eigen tk back?
of start je ook weer bij 10?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.