Spawners..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
Hey Staffleden van Haunted Survival!,
Ik heb een vraagje: Waarom zijn alle (geminede) spawners uitgezet?

Ik had hier en daar gehoord dat dat is gedaan vanwege lagg maar bij mij viel dat reuze mee.. Ik zou heel graag willen dat ze weer aan worden gezet want xp-farmen wordt steeds lastiger. Heb vandaag ook een mobspawner gemaakt met vier lijnen met water en dan een vier donkere platformen waar ze op zouden moeten spawnen maar zelfs daar spawnen ze niet (heeft waarschijnlijk ook niks te maken met die spawners)..! Heb ook nog gezocht naar spawners die dicht bij elkaar liggen, maar het meerendeel daarvan is er natuurlijk al uit gemined (En om zoiets te gaan vinden zal er nogal veel tijd in zitten).. Dus hierbij mijn stem 'voor' dat de spawners weer aan gaan! (Het is aan jullie ;p )

PS: Er moet dan wel uit de Legend (of welke andere rank waar je spawners kan minen) thread worden gehaald dat je spanners kan minen want dat klopt inderdaad ook maar verder heb je er niks aan. Het ik zou het nogal flauw vinden als ik diegene zou zijn die een rank koopt om die rede (zijn er weinig, maar stel dat) en verder heb ik er niks aan.

M.V.G Sambuwalda ~Maluku_Boy
 
Laatste update:

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Heb ook gekeken waar er nog spawners zijn die dicht bij elkaar liggen, maar het meerendeel daarvan is er natuurlijk al uit gemined

klinkt verdacht veel alsof je een hack gebruikt als X-ray als je t mij vraagt.....
 

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
klinkt verdacht veel alsof je een hack gebruikt als X-ray als je t mij vraagt.....
Hoezo wilt dat zeggen dat ik X-Ray gebruik? Het ging trouwens over een heel ander onderwerp dan X-Ray. Stel dat ik X-Ray zou gebruiken is het aan de staff om dat uit te vinden. Bovendien zijn er een hoop mensen die X-Ray gebruiken en vervolgens al die spawners eruit pikken (ervaring van MC-vrienden uit andere servers).
 
Laatste update:

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
ikzelf vraag me ook af of de spawners ooit terug aan gaan staan of niet.Niet dat het voor mij veel uitmaakt, geef er niet echt om, maar als ik het met zekerheid weet dat ze nooit meer geactiveerd zulle worden moet ik zorgen dat ik ze nog rap kan verkopen aan de niet wetende :p
 
  • Like
Reactions: Maaraa

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
ik wil ze ook graag aan want ik heb een enorme xpfarm gemaakt van mijn spawners en die van mijn vrienden dus ik vraag me ook af wanneer ze weer aan gaan
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Aan gaan ze zelden meer denk:) verschil in lag is gigantisch of ze wel of niet aan staan.

Veel mensen hebben ook erg overdreven waarom 30 of 40 plus spawners in een farm 5 of 6 is meer dan genoeg. Als dit in eerste plaats niet zo overdreven was was dit probleem nooit ontstaan!
Het aantal mobs op de wereld verviervoudigd binnen een zeer korte tijd!
Dit veroorzaakt lag!

mvg Bliksem
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Verder vind ik dat eventuele verkopen zonder mensen op de hoogte te stellen dat ze niet werken strafbaar moet worden een temp ban of zo.
Vind dit een soort van oplichting dat niet op deze mooie server thuis hoort!
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Als ik binnenkort na mn examens weer tijd heb ga ik misschien een plugin maken dat er maar een max aantal spawners in een bepaalde radius actief kunnen zijn. Laten we zeggen 3 spawners per radius van 25 blocks. En bovendien een aanpassing aan de snelheid waarmee de mobs spawnen uit de spawners.
 
  • Like
Reactions: Maaraa

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Verder jou mobspawner met 4 lijnen en 4 donkere hoeken deze doet het id niet maar komt omdat multiplayer wereld buiten skye block niet geschikt hiervoor is heeft niks met deze server te maken is op geen enkele waar het eventueel wel een beetje wil is deep ocean maar dan moet je weide omgeving nog steeds veel caving doen verder hoe meer mensen online hoe kleiner de kans dat het werkt!

mvg Bliksem
 
Laatste update:

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
Verder jou mobspawner met 4 lijnen en 4 donkere hoeken deze doet het id niet maar komt omdat multiplayer wereld buiten skye block niet geschikt hiervoor is heeft niks met deze server te maken is op geen enkele waar het eventueel wel een beetje wil is deep ocean maar dan moet je weide omgeving nog steeds veel caving doen verder hoe meer mensen online hoe kleiner de kans dat het werkt!

mvg Bliksem
Thanks voor de info! :D
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Hoezo wilt dat zeggen dat ik X-Ray gebruik? Het ging trouwens over een heel ander onderwerp dan X-Ray. Stel dat ik X-Ray zou gebruiken is het aan de staff om dat uit te vinden. Bovendien zijn er een hoop mensen die X-Ray gebruiken en vervolgens al die spawners eruit pikken (ervaring van MC-vrienden uit andere servers).

ik zei dat het verdacht veel KLINKT ALSOF je x-ray gebruikt ;)
ik beschuldig je niet letterlijk, en je hoeft niet meteen helemaal in de defence te schieten met ja dat moet de staff maar uitzoeken, niet jij :p
maarja, ik zal het eventjes uitleggen waarom het klinkt alsof.....
je zegt namelijk : "Heb ook gekeken waar er nog spawners zijn die dicht bij elkaar liggen, maar het meerendeel daarvan is er natuurlijk al uit gemined"

dat komt over alsof het voor jouw dus heel makkelijk is om even snel te checken waar spawners onder de grond dicht bij elkaar zitten, en er al veel bent tegengekomen die er al uitgemined zijn... kan je natuurlijk gewoon puur op luck gedaan hebben... maarja, klinkt een beetje als iemand die met een hack of mod naar spawners zocht ;)

maarja no worries dude, ik zeg alleen dat het zo klonk, ik heb nergens gezegd dat je daadwerkelijk een hack gebruikt he :)
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.