Skyblock op de nieuwe haunted

Zouden jullie Skyblock op Haunted een toegevoegde waarde vinden? (en liefst ook spelen :)

  • nee, ik zie hier geen toegevoegde waarde in

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
Hallo allemaal,

Ik was zelf benieuwd of er animo zou zijn voor Skyblock op haunted, dus bij deze een kleine poll :D

Met vriendelijke groet,
Robert-Jan
 
  • Like
Reactions: dyllann

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Ik heb nog niet op deze poll gestemd. Als groot skyblock fan (ik heb hier alles qua mc geleerd en ook nog eens op haunted (19-12-2014)) zou ik het geweldig vinden als het terugkomt. Toch weet ik wat de gevolgen zijn. Er zijn nu zo'n 30 a 50 spelers online 10 op crea, 30 survival en wat AFK'ers. Als Skyblock daarbij komt, komt er denk ik een hele grote kostte post bij, het aantal spelers stijgt nauwelijks en het aantal spelers op de andere servergedeeltes daalt. Ik ben bang dat Haunted dan opnieuw zijn eindfase te gemoed gaat en dat zou zonde zijn. Laten we nu niet te hard van stapel lopen en gewoon weer eens de 100 spelers bereiken, voordat er nieuwe gamemodus komen. Uiteraard is die beslissing aan de staf, maar dit is mijn visie op het introduceren van nieuwe gamemodus
 
  • Like
Reactions: najtrebor

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
Ik zeg ja leuk skyblock :), ik denk/hoop dat deze gamemode het spelers aantal juist een boost geeft. Skyblock is erg populair.
Denk alleen wel dat het echt iets unieks moet worden. misschien eens goed kijken naar andere populaire skyblock servers en het beste van al die servers bij elkaar stoppen. Bijvoorbeeld Hypixel, erg complex niet voor iedereen weggelegd maar de minions zijn best leuk. andere servers waar je bv de bouwruimte voor je eiland moet/kan upgraden, stone generators die je kan/moet upgraden.
Misschien unieke challenges. Haunted had vroeger al een unieke nether, dat mag van mij zo terug komen in skyblock .

iig ik zie het graag terug komen :D
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ik zeg ja leuk skyblock :), ik denk/hoop dat deze gamemode het spelers aantal juist een boost geeft. Skyblock is erg populair.
Denk alleen wel dat het echt iets unieks moet worden. misschien eens goed kijken naar andere populaire skyblock servers en het beste van al die servers bij elkaar stoppen. Bijvoorbeeld Hypixel, erg complex niet voor iedereen weggelegd maar de minions zijn best leuk. andere servers waar je bv de bouwruimte voor je eiland moet/kan upgraden, stone generators die je kan/moet upgraden.
Misschien unieke challenges. Haunted had vroeger al een unieke nether, dat mag van mij zo terug komen in skyblock .

iig ik zie het graag terug komen :D
Mee eens, ik zou inderdaad wat leuke features van verschillende servers bij elkaar stoppen... imo heeft Hypixel het als geheel te complex gemaakt, maar enkele features van Hypixel skyblock zijn zeker wel leuk om over te nemen :)
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
157
164
300
19
Velp
Skyblock? I'll take the whole stock :)
 
  • Like
Reactions: najtrebor
Status
Niet open voor verdere reacties.