R.i.p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
deze ochtend om 11:21 overleed Deadterrorist97, hij bleek al dood te zijn, maar is nu officieel overleden, hij is bij deze gestopt met Haunted, na EvilHebix gaat Deadterrorist97 hem achterna, hij is Overleden door veel Verraad van team, veel te veel haat, en door veel lagg, en een gebroken hart, je Zult hem niet meer terug zien, niemand zal hem missen,
________
/ \
| R.I.P. |
| |
| Dead |
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
niemand gaat mij missen: ik heb dit nog om weg te geven:
17000 tokens
megaplot 1ste rij miners
plot 2de rij miners
plot 23ste rij prison
megaplot prison 2de rij
$150.000.000 coins op miners
$110.000.000 coins op prison
mijn survival base op survival 2 met automatic storage, automatic chickenfarm, automatic melon farm, automatic sugarcane farm, OP blaze farm, huge xp farm, goldfarm (in nether) irongolum farm, villager trading centre, automatic veggie farm, Guardian farm, Slimefarm, en nog wat kleine dingetjes,
12 setjes port 4 unbr 3 diamond gear op factions
13 Super Golden Apples op factions
12 Diamond blocks
7 stacks Redstone blocks
5 stacks Lapis blocks
13 stacks coal blocks
39 Iron blocks
2 Beacons
19 Creeper Eggs
en nog veel meer op factions,
op creative, alleen mijn plot
dus roep maar,
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
ik kijk nu nog ff, maar denk dat ik ook nog mijn account ga verloten aan iemand,
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Mag ik de tokens?
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
ik geef alles weg, dus hopelijk komen er mee mensen, ben ik eindelijk van me lijden verlost en is alles weg
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
nee, ik blijf weg, ik ga denk ik stoppen met MC en met leven probably dus beter zijn we hier snel vanaf
 

kevinyoloboy93

Niet Verified
29 jun 2015
6
0
35
dead mag ik misschien je megaplot en je geld en misschien je spullen maar het liefst je megaplot en ik heb een vraag ga je stoppen met je server
dat zou heeeeeeeeeeel jammer zijn
ik zou je missen <3<3
groetjes kevinyoloboy93
 

TheMudKipZ

Niet Verified
28 feb 2015
19
4
39
21
dead mag ik je factions gapples en armor en die shit
ik speel nogal wat factions dus wat stuff erbij is wel handig
 

megabuuhtje

Niet Verified
21 jun 2015
70
1
57
20
als het mag zou ik je plot/megaplot wel willen.En op prison wil ik ook wel wat geld, jammer dat je stopt
Mvg,Mega
 
R

Rutgertjuh

Guest
Damnit Dead, waarom moest het zover komen?

We hebben zulke goede tijden meegemaakt op Prison... En dan nu... Nu stop je ineens, erg jammer dit...

Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor... Maar stop niet met leven! Op die manier kom je er niet zomaar vanaf!

Leef je leven en heb plezier.

Ik hoop je nog eens te zien en het nog eens gezellig te kunnen hebben als vroeger :).

Ik hoop het beste voor je :).

Mvg,
Rutger

PS. Ik wil alvast zeggen dat jullie hier niet moeten gaan roepen met: "Ik wil dit", en: "Ik wil dat!". Ben niet zo hebzuchtig guys, laten we even normaal afscheid nemen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.