Nieuw betaalmiddel erbij graag

Status
Niet open voor verdere reacties.

OneBram

Niet Verified
22 okt 2014
0
0
25
21
Hallo Mensen vindne jullie het ook irietant dat je alleen met paypal kan betalen ik vind dat ze ook mopeten zorgen dat je ook met Ideal en paysafecard en etc. Als je het er mee eens bent zeg het in de reactie's het zelfde geld ervoor als je er niet me eens bent




MVG,Bram
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Komt er niet, server heeft voldoende inkomsten via paypal om te kunnen blijven draaien en uitbreiden.
 

ricolopes

Niet Verified
27 apr 2014
23
0
87
denke jij mage wete hehehhe
maar bijna iedereen betaald via IDEAL
 

ricolopes

Niet Verified
27 apr 2014
23
0
87
denke jij mage wete hehehhe
is er toch geen andere manier om een rank te kopen zonder paypal
 

SPENKJEMOEDERx

Niet Verified
29 mei 2015
15
10
54
25
www.haunted-mc.com
Jullie moeten wel weten dat je via PayPal met ideal kan betalen, alleen even snel account aanmaken op paypal en je kan gemakkelijk opwaarderen via ideal :D goodluck!
 
C

Checkpointx

Guest
Je kunt zelfs bij gwk een prepaid credit card kopen, die koppelen aan een paypal account en klaar.

Ik denk dat het grootste probleem is dat minderjarigen dit willen, kan me voorstellen dat het dan wat lastiger is. Maar dan moet je je ouders maar ff lief aankijken, er is een reden dat minderjarigen maar beperkt kunnen bankieren...

Er wordt de laatste tijd ook vaak ingame gebedelt "koop een rank voor me, dan geef ik je X tokens" dat lijkt me ook een erg gevaarlijke situatie, er zijn altijd mensen die de boel willen bedonderen en dan kost het ineens echt geld ipv ingame spul.

Ik ben hier echt fel tegen, maar als je dit toch wil doen, zorg dan iig dat je telefoonnummers uitwisselt zodat dit uit de anonimiteit gebeurt. Als mensen je op deze manier bedonderen is dat strafbaar en kun je gewoon aangifte doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.