Miners

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joris1093

Niet Verified
16 okt 2014
33
0
42
27
vind het wel leuk om te horen wat iedereen van Miners vind?
alleen positieve berichten voor het bouwteam van haunted(applaus) :)

dit is beetje mijn kijk op de start van de server:::

zelf razend enthousiast toen ik de server in kwam en gelijk naar OP-Prison ging. gelijk razende drukte van alle vaste prison spelers die gelijk met hun dikke vette bonus beginnen aan hun avontuur, het begint een beetje chaotisch omdat, ja, vooral jongetjes geen zin hebben om infoborden te lezen, de chat was een grote chaos, en dan 10 minuten later word de server gereset, leuk, want het startte een beetje raar, toen begon het pas, lekker hard minen, gebruik maken van de votes, en dan ff minen naar B, enige wat in de chat staat = 'waar zijn de ovens, ik wil iron smelten'. beetje jammer, moet je maar info gaan lezen..
nou, dan ben je B, minen minen minen. in 6 uur tijd helemaal naar P gemined, om het kort te houden. kom je volgende ochtend terug, zijn alle prijzen 5x verhoogd, lullig voor iedereen die geen tijd had om gelijk te nolifen, maar natuurlijk leuk voor mij dat ik zo ver ben gekomen, tot nog toe 6 uur over gedaan om Q te worden, dat zijn al betere berichten, dis pas echt minen :). ik ben trots op het bouwteam van haunted voor het in elkaar zetten van deze server, speel nog altijd graag op deze server

m.v.g
Joris1093

ps. mog je dit verhaal hebben gelezen, laat een leuk berichtje achter wat je zelf vond van de start van deze server :) typfouten en grammatica fouten mag je ook plaatsen haha
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Tja had ook pas 2 uur gemined en toen al I
Maar wat joris zegt is waar hij en mischien 4 anderen zijn al P of hoger wat opzich niet erg is alleen nu de prijzen 5x hoger zijn zijn zij zooo veel hoger in verhouding dat het mischien wel 6 dagen minen word en dat je dan pas in M zit mischien handig om de prijzen iets te verhogen? Veder mn grootste complimenten aan het bouw team het is echt mooi geworden!
Evil
 

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
23
www.youtube.com
Ik vind Miners super AWESOME geworden.
Ik merkte wel dat toen ik naar de Mobfarms(onder /warp a ) wilde gaan, dat er 3 mini zombies mij bijna vermoorden. Ik denk dat dit niet de bedoeling is en dat het waarschijnlijk komt doordat mini zombies van de spawner uit hun kooi kunnen springen. Voor de rest Toppie. :D
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Veel bugs inmiddels fixed, maar nog een aantal te gaan ^^
We komen er wel.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik ben niet echt een mine type. Meer pvp, maar als ik online kwam op miners vond ik wel dat de spawn mooi gebouwd is.
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Ik houd zelf niet zo van minen omdat ik dat een beetje saai vindt.
Toch vind ik het erg mooi gedaan en dat de bugs snel gefixed waren vond ik ook erg goed van de staff/ het bouwteam.
Ik ben wel al I maar dat komt doordat mijn vrienden wel Nolife minen en me al aardig wat geld hebben gegeven :D

-Master
 

Joris1093

Niet Verified
16 okt 2014
33
0
42
27
ik kwam er net achter dat honger helemaal uitstaat nu, ook in de pvp-area, dit klopt volgens mij niet helemaal. nu zijn heel veel dingen overbodig geworden..
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Inderdaad. Er zijn nu al mensen die gewoon aardappelen en wortels verkopen om geld te verdienen...

Dan begrijp ik toch niet precies wat hun op deze gamemode doen xD
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
.... gelijk razende drukte van alle vaste prison spelers die gelijk met hun dikke vette bonus beginnen aan hun avontuur, .....

welke dikke bonus?
ik heb geen pepernoot gezien ervan iets gemist?:O

Mvg,
Gwen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.