Minecraft update 1.13!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
26
Antwerpen
Hallo beste Haunties :D

Zoals sommige van jullie weten, er komt dus een nieuwe Minecraft Update!
Awesome of niet?!

De update bevat onder de naam Aquatic.
Dit betekent dat de update in verband is met de Ocean(s) in Minecraft!

Dit zijn de volgende updates die er toegevoegd wordt in Minecraft:

- Eerste punt is, de nieuwe mob, sommige zullen wel gevote hebben hiervoor.
maar voor degene die niet weten welke gewonnen heeft...
Tuurlijk met een overstijgende aantal voters (niet erg overstijgend) was Mob B, The Monster of the Night Skies. Die het nut heeft spelers te grijpen die dagen niet geslapen hebben, dus ga maar snel naar je bedje toe :p
TheNightMob.jpg

- De update ligt vooral in de Oceans, dus ze gaan de Oceans realistischer maken, zoals koraal, zeewier toevoegen, meerdere vissoorten, dolfijnen die het nut gaan hebben je te lijden een scheep-breuken waar je awesome treasures kunt vinden!!!

-De water physics gaan ook meer realistischer worden! vb. Je dropt stuff in het water en in plaats dat het naar de bodem valt, blijft het drijven!!!

-Een nieuw wapen komt eraan met de naam: The Trident!! (De Drietand natuurlijk xD) Dit wapen heeft het nut voor naar je vijanden te gooien. Dit wapen krijgt ook speciale enchantments met de reden dat je wapen terug kan komen (loyaal zijn) en de enchantments Impaler en Slipstream Dash, wel, gebruik voor deze je creativiteit :D

Dit was alle uitleg voor de nieuwe update.
Hopelijk heb ik jullie nuttige informatie kunnen geven :D

Geniet nog van jullie speeltijd op de server, Haunties!!!

P.s. Laat gerust een rating achter en een reactie met wat je ervan vindt :D
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: SirDannyy

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Ik heb het idee dat Mob B een soort 3e bar add (figuurlijk) zoals de health en hunger bar. Dat je om de zoveel tijd moet slapen.
 

CdRCraft

Niet Verified
12 aug 2017
6
2
42
Jongens, 1.13 is met commands, 1.14 is the update aquatic, ik snap de verwarring
 

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
26
Antwerpen
Jongens, 1.13 is met commands, 1.14 is the update aquatic, ik snap de verwarring
Ja, ik zag het juist, op de stream hebben ze gezegd dat dit de volgende update is, over commands werd niks besproken.
Daarom dat die bezien wordt als 1.13.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.