Mika's introductie.

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
21
Nederland
Hoi,
Hierbij zal ik mezelf volledig gaan introduceren aan jullie

Wie ben je?

Ik ben Mika, 14 jaar oud en ik woon in Noord-Brabant.
Wat zijn je hobby's?
Ik houd veel van alles dat met computers te maken heeft.
Mijn vader is een professionele ICT'er en heeft o.a. bedrijven goed geholpen.
Mijn vader heeft mij een hoop geleerd, denk aan een MySQL Database, GitBash en een beetje html/dotnet.
Ik vind het super tof om mensen te helpen met vragen over computers.
Vertel is wat meer over jezelf?
Zoals sommige van jullie al weten ben ik autistisch, en is het soms lastig om met mensen te communiceren. Ook kan ik soms lichtelijk irritant / storend zijn als ik in een bui zit of mijn medicijnen ben vergeten. Natuurlijk probeer ik mezelf dan zoveel mogelijk te beheersen.
Ook ben ik altijd heel erg gefocust op een ding, waarbij ik ook niet opgeef! Autisme heeft ook positieve kanten. Denk aan eerlijk zijn, talent hebben in een bepaald ding. En nee, aan mijn uiterlijk valt niks te zien van mijn autisme. Ook al zeg ik het zelf, ik ben best intelligent. En doe daarom ook Havo op school. Ik zit in de 2e klas op de middelbare school.
Wat is jouw ervaring met HauntedMC?
Ik speel al sinds februari 2015 op HauntedMC. Ik heb een tussenstop genomen wegens privé redenen. En ja, ik moet toegeven dat ik heel irritant ben geweest op de server en hierbij zie ik ook zeker mijn fouten in. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Dit was mijn introductie. Als jullie meer vragen hebben kunnen jullie het altijd aan mij vragen.
Laterzz.​
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hoi,
Hierbij zal ik mezelf volledig gaan introduceren aan jullie

Wie ben je?

Ik ben Mika, 14 jaar oud en ik woon in Noord-Brabant.
Wat zijn je hobby's?
Ik houd veel van alles dat met computers te maken heeft.
Mijn vader is een professionele ICT'er en heeft o.a. bedrijven goed geholpen.
Mijn vader heeft mij een hoop geleerd, denk aan een MySQL Database, GitBash en een beetje html/dotnet.
Ik vind het super tof om mensen te helpen met vragen over computers.
Vertel is wat meer over jezelf?
Zoals sommige van jullie al weten ben ik autistisch, en is het soms lastig om met mensen te communiceren. Ook kan ik soms lichtelijk irritant / storend zijn als ik in een bui zit of mijn medicijnen ben vergeten. Natuurlijk probeer ik mezelf dan zoveel mogelijk te beheersen.
Ook ben ik altijd heel erg gefocust op een ding, waarbij ik ook niet opgeef! Autisme heeft ook positieve kanten. Denk aan eerlijk zijn, talent hebben in een bepaald ding. En nee, aan mijn uiterlijk valt niks te zien van mijn autisme. Ook al zeg ik het zelf, ik ben best intelligent. En doe daarom ook Havo op school. Ik zit in de 2e klas op de middelbare school.
Wat is jouw ervaring met HauntedMC?
Ik speel al sinds februari 2015 op HauntedMC. Ik heb een tussenstop genomen wegens privé redenen. En ja, ik moet toegeven dat ik heel irritant ben geweest op de server en hierbij zie ik ook zeker mijn fouten in. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Dit was mijn introductie. Als jullie meer vragen hebben kunnen jullie het altijd aan mij vragen.
Laterzz.​
Welkom! En fijn om te zien dat er nog iemand hier speelt die autistisch is! Ik ben het zelf ook en weet hoe moeilijk het is om te communiceren :/
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Welkom mede-autist :tongueout::wink:
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Ik ben ook autistisch ;)
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
maar Welkom Terug! ;)
 

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
21
Nederland
maar Welkom Terug! ;)
Leuk dat je een voorsteltopic maakt :D
Veel plezier op HauntedMC verder! :)
Welkom mede-autist :tongueout::wink:
Heyhoi! Succes met het spelen op Haunted!
Welkom! En fijn om te zien dat er nog iemand hier speelt die autistisch is! Ik ben het zelf ook en weet hoe moeilijk het is om te communiceren :/
Dankjewel iedereen!